Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alla kontakterna kom inte med vid uppdatering i iTunes

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trelleborg
  • 2014-01-03 16:46

Som sagt alla kontakterna kom inte med vid uppdatering i iTunes på min nya 5s, känns lite jobbigt att behöva lägga in dom manuellt igen är det någon annan som stött på detta eller är jag helt ensam om detta fenomen.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2014-01-03 19:09

Finns kontakterna med på iCloud.com?
I Adressboken/Kontakter?

Hur har du uppdaterar? Vad ifrån? Prova att läsa in en säkerhetskopia?

  • Medlem
  • Trelleborg
  • 2014-01-03 22:38

Hej
Det löste sig, det var länge sen jag var inne och gjorde detta och mycket är nytt och så blir man desperat och så kastar man sig över Forumet och frågar och konstigt nog bara för att man håller sig till Apple så blir sa, tack ändåker och ting lite självklara efter en stund, och så blev det för mig, tack ändå.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2014-01-03 23:12

Även om det är handhavandefel tycker jag du kan berätta. Någon annan kanske gör samma fel någon gång och kan bli hjälpt av ditt svar.

  • Medlem
  • Trelleborg
  • 2014-01-04 13:09
Ursprungligen av kenjon:

Även om det är handhavandefel tycker jag du kan berätta. Någon annan kanske gör samma fel någon gång och kan bli hjälpt av ditt svar.

Helt rätt att du tänkte till om detta själviska beteende, jo jag gick bara in på inställningar och till iCloud och aktiverade Kontakter och så var dom där, det konstiga är egentligen att inte alla kom med från början när min iPhone var kopplad till Datorn, men det är väl som med mycket annat i livet ibland. (Först fungerar det inte, sen helt plötsligt fungerar det, och många gånger har man inte en susning om vad man gjorde för att det skulle börja fungera, och man vågar inte göra om det man gjorde för då kommer det med all sannolikhet inte att fungera, och man måste börja om från ruta ett av det som man inte kom ihåg) så här tycker jag att det många gånger är med det tekniska, men det kanske bara är jag som tycker så, vem vet.

1
Bevaka tråden