Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Apple Watch 2 kommer i höst

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nästa version av Apple Watch är på gång och börjar säljas senare i år.

Läs hela artikeln här

Ska man köpa en Apple Watch nu? Jag vill verkligen ha en nu, precis det jag behöver. Men om det kommer en ny snart så kanske man borde vänta. Skulle inte säga att jag vill eller behöver en kamera. Men om den blir snabbare och tunnare så skulle det ju vara till fördel.
Watch 2 kommer ju troligtvis kosta mer också. Jobbigt läge!

Ursprungligen av Jokobib:

Ska man köpa en Apple Watch nu? Jag vill verkligen ha en nu, precis det jag behöver. Men om det kommer en ny snart så kanske man borde vänta. Skulle inte säga att jag vill eller behöver en kamera. Men om den blir snabbare och tunnare så skulle det ju vara till fördel.
Watch 2 kommer ju troligtvis kosta mer också. Jobbigt läge!

Köp en på blocket nu så kan du köpa en ny 2:a sen

Ursprungligen av Erik Sjölund:

Köp en på blocket nu så kan du köpa en ny 2:a sen

Smart tänkt!!

Ursprungligen av Jokobib:

Ska man köpa en Apple Watch nu? Jag vill verkligen ha en nu, precis det jag behöver. Men om det kommer en ny snart så kanske man borde vänta. Skulle inte säga att jag vill eller behöver en kamera. Men om den blir snabbare och tunnare så skulle det ju vara till fördel.
Watch 2 kommer ju troligtvis kosta mer också. Jobbigt läge!

Programvaran skulle ju bli upp till 7 ggr snabbare i nya WatchOS. Då behöver man väl ingen ny  Watch av den anledningen. Såvida det inte är kamera - och ev batteritid som avgör.

1
Bevaka tråden