Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur raderar man allt på en android platta?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av frazze:

Om android-enheten inte kan slås på kan du försöka att göra fabriksåterställning enligt nedan:
1. Kontrollera att enheten är avstängd och inte ansluten till någon laddare
2. Håll de rätta knapparna intryckta för att starta enheten i återställningsläge. Det kan variera från enhet till enhet. Normalt finns det tre (a, b eller c) knapp-kombinationer för att komma till återställningsläge för Lenovo android-tablets:
a) Volym upp + Power
b) Volym Down + Power
c) Volym upp + volym ner + Power
3. Navigera till Wipe data / factory reset eller Reset factory
4. Tryck på Enter. Fabriksåterställning startar automatiskt och väntar tills den är klar

Nu har jag bilder på det men de är inte speciellt bra...Jag kan tyvärr inte välja nån annan meny där än reboot. Och det är orsaken till att plattan bara startar om för det mesta när jag trycker in en av knapparna eller båda två samridigt.
/Maria

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2017-09-21 10:43

Du hoppar ner i menyn genom volym- så att du hamnar på wipe data/factory reset. Sedan trycker du på power-knappen.

Ursprungligen av frazze:

Du hoppar ner i menyn genom volym- så att du hamnar på wipe data/factory reset. Sedan trycker du på power-knappen.

Det är bara det att det verkar inte funka...
Men jag ska göra ett försök till. Problemet är att veta vilken som är volym. Det ser man bara ibland när klocksymbolen kommer fram. Det är svårt att komma till den skärmbilden också där man kan återställa plattan.
/Maria

Ursprungligen av frazze:

Du hoppar ner i menyn genom volym- så att du hamnar på wipe data/factory reset. Sedan trycker du på power-knappen.

Jag har lämnat plattan till en kompis som jag hoppas kan hjälpa mej.
/Maria

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2017-09-21 22:15
Ursprungligen av Anna Maria:

Det är bara det att det verkar inte funka...
Men jag ska göra ett försök till. Problemet är att veta vilken som är volym. Det ser man bara ibland när klocksymbolen kommer fram. Det är svårt att komma till den skärmbilden också där man kan återställa plattan.
/Maria

Fick du inte med en instruktionsbok? Om du googlar på plattans namn får du upp mängder med bilder och filmer.
https://www.youtube.com/watch?v=Br60NWm7Ads
Din platta har (minst) tre knappar: power, volym upp och volym ner.

Ursprungligen av reboot81:

Fick du inte med en instruktionsbok? Om du googlar på plattans namn får du upp mängder med bilder och filmer.
https://www.youtube.com/watch?v=Br60NWm7Ads
Din platta har (minst) tre knappar: power, volym upp och volym ner.

Jag trodde jag hade svarat på detta ... Jag har lämnat plattan till en kompis. Jag hoppas han kan hjälpa mej att radera den så jag kan börja om.
/Maria

Bevaka tråden