Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tunt skyddsskal till iPhone X - Nudient eller Peel?

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av SethCohen:

Update på mitt Nudient skal. Skalet har nu på något sätt lyckats töja sig och har även fått klippa upp delar för att överhuvudtaget kunna använda skalet. Letar nytt nu. Skulle inte ge rådet att köpa ett skal från Nudient.

Kan verkligen rekommendera pitaka magcase, grym känsla och kvalitet, lätt bästa slimmade skalet, dock lite dyrt men man får vad man betalar för.

https://www.ipitaka.com/products/magcase-for-...

Köpte mitt från amazon.

Ursprungligen av Bjofor:

Kan verkligen rekommendera pitaka magcase, grym känsla och kvalitet, lätt bästa slimmade skalet, dock lite dyrt men man får vad man betalar för.

https://www.ipitaka.com/products/magcase-for-...

Köpte mitt från amazon.

Tack för tipset! Klippte ett nu precis. Hittade en länk med 10% samt fri frakt. Blev strax under 400kr, dvs samma prisklass som Apples silikonskal.

  • Medlem
  • Boston
  • 2018-04-20 14:13
Ursprungligen av @ndreas:

Dbrand skin dragon kör jag med, alltid haft på mina telefoner. Då känslan är kvar men skyddar ändå sidor och baksidan utan att bli tjockare.

Ser snyggt och tunt ut. Någon som vet om dom säljs i butik någonstans i Stockholm?

Jag är också sugen på ett skal från Nudient, men kör idag med ett plånboksfodral med magnet i skalet. Skulle vilja få med magnetfunktionen till Nudientskalet. Vad tror ni om att lägga en magnetplatta (1mm tjockt) mellan mobilen och skalet?

Ursprungligen av Cancerman:

Jag är också sugen på ett skal från Nudient, men kör idag med ett plånboksfodral med magnet i skalet. Skulle vilja få med magnetfunktionen till Nudientskalet. Vad tror ni om att lägga en magnetplatta (1mm tjockt) mellan mobilen och skalet?

http://forumbilder.se/H6SNB/6234-01-w515-h515-q85-u-p.jpg?width=150

Köp inte Nudient skal. Du kommer bara bli besviken efter ett par veckor.

Ursprungligen av SethCohen:

Köp inte Nudient skal. Du kommer bara bli besviken efter ett par veckor.

Du får gärna utveckla lite varför jag inte bör köpa ett Nudientskal ?

Ursprungligen av Cancerman:

Du får gärna utveckla lite varför jag inte bör köpa ett Nudientskal ?

Kika gärna lite på mina tidigare inlägg i tråden.

Kort man kan säga att skalet tappar sin passform efter några veckor och går otroligt lätt i sönder. Skyddar stort sett bara mot små repor, om ens det i vissa fall.

#nyhetstips

Ursprungligen av SethCohen:

Update på mitt Nudient skal. Skalet har nu på något sätt lyckats töja sig och har även fått klippa upp delar för att överhuvudtaget kunna använda skalet. Letar nytt nu. Skulle inte ge rådet att köpa ett skal från Nudient.

Hehe, jag kastade mitt efter tre dagar.

  • Medlem
  • Gothenburg
  • 2018-06-29 15:50

Mitt tappade också formen efter några veckor, så köp något annat skal.
Jag kör med Spigen Thin Fit hur nöjd som helst med det, hade det på min iPhone 6 också i två år utan att det gick sönder eller töjde sig.

Bevaka tråden