Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som köpt/beställt iPhone XS/XSMax

Tråden skapades och har fått 443 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2018-09-20 23:38

Jag hade inte haft en klocka på armen på många år innan jag för drygt tre år sedan skaffade Apple Watch.

Skulle aldrig vilja vara utan den idag.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2018-09-21 00:02

3: kollit kommer säkert dyka upp imorgon när dom synkar systemet. Jag är bergsäker på att paketen redan gått iväg med PostNord. Skumt att den inte dyker upp i appen dock, men ibland gör dom ju inte det. Beror helt på vilka uppgifter 3 har matat in.

Den som lever imorgon får se

  • Medlem
  • 2018-09-21 04:03
Ursprungligen av zinned:

Jag hade inte haft en klocka på armen på många år innan jag för drygt tre år sedan skaffade Apple Watch.

Skulle aldrig vilja vara utan den idag.

Håller med dig om det

Hade klocka fram till 1998 då jag lade den och nästa klocka jag tog på mig var 2014 och en smart watch. Är nu inne på min tredje ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-09-21 07:21

6:17 ankom min till Arlada. Nu, 6:53, verkar den vara på gång att lämna Arlanda för utkörning. Det blir perfekt. Hoppas jag...

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-09-21 07:39
Ursprungligen av KillwithSkill:

XS Max 512 GB Silver kommer i morgon. Guld är för plottrigt och svart ser jag aldrig, eller slarvar bort den. Kliar i fingrarna att köpa en Watch Series 4 med GPS + Cellular 44 mm med Rostfri stålboett med milanesisk loop, fast jag vet inte? Har inte haft armbandsur på 20 år. Risken blir väl att den hamnar i lådan ihop med min iPad Mini och samlar damm... ?
Jag börjar med luren till att börja med...

Ursprungligen av hampus100:

är också intresserad utav klockan, har inte heller haft någon armbandsur på över 10 år - bara haft nike+ fuelband när den var tillgänglig tränar en hel del så vore ett riktigt bra verktyg att hålla track på hur det egentligen ligger till.
skall också börja med telefonen och se vad det leder till, troligtvis blir en klocka i framtiden - dem ser så schyssta ut!!!

Hade inte heller använt klocka på evigheter.
Men min series 3 har varit på handleden sen den köptes förra året förutom vid laddning

Och det är kul att få siffror på träningen.

Fick precis mail att min XS Max 64GB finns att hämta hos Webhallen

  • Medlem
  • Gävle
  • 2018-09-21 09:11

3 Sverige: Som jag sa igår :). Nu har tre uppdaterat spårningen och telefonen kommer idag.

Så då har man hämtat sin iPhone XS Max Nu synka och återskapa! Jävla vad stor den är haha... men man vänjer sig kanske

  • Medlem
  • Södertälje, Sweden, Sweden
  • 2018-09-21 09:39
Ursprungligen av Castel:

3 Sverige: Som jag sa igår :). Nu har tre uppdaterat spårningen och telefonen kommer idag.

YES! 3 Sverige beställde 14/9 16:38 får den idag enligt PostNordappen.

  • Medlem
  • 2018-09-21 10:21
Ursprungligen av @ndreas:

Så då har man hämtat sin iPhone XS Max Nu synka och återskapa! Jävla vad stor den är haha... men man vänjer sig kanske

Fick just ut min av posten också, förutom att postmord slagit sönder hela ytterkartongen är jag nöjd och håller med dig; fan vad stor xs max är!

Då har Postnord levererat telefon till dörren och även ett midnattsbått silikonskal. Så det blir en trevlig helg.

Ursprungligen av RolexJocke:

Då har Postnord levererat telefon till dörren och även ett midnattsbått silikonskal. Så det blir en trevlig helg.

Grattis ?

Brevaviseras ? fortfarande tomt i postnord appen, kom igen nu, vill ha min Smax

Ursprungligen av Solhaga 10:

Brevaviseras ? fortfarande tomt i postnord appen, kom igen nu, vill ha min Smax

Då kommer väl avin på Måndag? ?

ESTIMATED 3 DAYS LEFT

PostNord
2018-09-21 07:16
A letter notification has been sent to the recipient
SE
Veddesta
2018-09-20 18:58
The shipment item is under transportation
HI3G 3Brand
2018-09-20 15:32
The electronic shipping instructions have been received

c'mon son!!!!

Har också kollinummer nu

Står dock 3 dagar kvar....

Var i Örebro imorse och jag bor i Västerås så borde ju hinna komma idag tycker man

Ursprungligen av robertkarlsen:

Grattis ?

Tackar.

Är det brevavisering som gäller???
Man kan inte med postnordappen + körkort hämta ut den?

Ursprungligen av mikkson:

Är det brevavisering som gäller???
Man kan inte med postnordappen + körkort hämta ut den?

Du behöver inte vänta på brevet, går fint att hämta ut med appen + körkort.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-09-21 11:41

Hämtat min med.
Nu ska det bara komma något vettigt skal att köpa.

Ursprungligen av bodo:

YES! 3 Sverige beställde 14/9 16:38 får den idag enligt PostNordappen.

Min skickades igår och var i Örebro ca 8 imorse. Bor 10 mil ifrån, men appen säger 3 dagar kvar

Ursprungligen av mikkson:

Har också kollinummer nu

Står dock 3 dagar kvar....

Var i Örebro imorse och jag bor i Västerås så borde ju hinna komma idag tycker man

det borde väl gå, själv igår var paketet i sthlm och är på väg till norrland - känns som en reach att kunna hämta ut det senare idag men vad vet jag

ringde till postnord för hopp om ytterligare information och vilken typ av fraktsätt 3 har använt sig av, de hävdar att i eftermiddag vid 16 är det kaanske möjligt att hämta ut..

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-09-21 11:55

Går det slött att återställa via icloud för er andra med?

  • Medlem
  • Gävle
  • 2018-09-21 12:09

Sådär då ligger min från 3 på Ica och väntar på mig.

  • Medlem
  • 2018-09-21 12:09
Ursprungligen av Json_81:

Går det slött att återställa via icloud för er andra med?

Nej, det tog nån minut men det kanske beror på hur mycket det är och internetanslutning osv?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-09-21 12:17
Ursprungligen av 5AA:

Nej, det tog nån minut men det kanske beror på hur mycket det är och internetanslutning osv?

100/100 lina, men visst det är väl en del data.
Den stod länge på preparing men sen när det väl lossnade gick det rätt fort

Verkar gå trögt för tele2, min står inte ens som packad...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-09-21 12:51
Ursprungligen av Perra_123:

Verkar gå trögt för tele2, min står inte ens som packad...

Samma här. Får nästan ringa och dubbelkolla.

Ursprungligen av Jawhns:

Samma här. Får nästan ringa och dubbelkolla.

Min iphone XS Max skickades igår ifrån Tele2, och finns nu hos posten att hämta ut.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2018-09-21 13:20
Ursprungligen av Axxiie:

Min iphone XS Max skickades igår ifrån Tele2, och finns nu hos posten att hämta ut.

Ringde och fick svar att en del ordrar har strulat till det ordentligt, och därför inte riktigt gått genom systemet, och är för evigt fast som "Order skapad" och då måste man gör om beställningen.

De skulle ringa alla som det hänt, men har inte lyckats fånga upp alla (typ mig) - så tjohej, blir till att vänta till efter helgen...

Bevaka tråden