Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dags att åka till Mobile World Congress

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En av årets höjdpunkter är nära – Mobile World Congress går snart av stapeln i Barcelona, och vi ska dit. Följ med Jakob och Andreas på äventyr bland mobiltillverkarna.

Läs hela artikeln här

Sägs att LG G8 displayen ska fungera som en högtalare. Intressant att veta om det funkar i praktiken och hur det låter jämfört med vanliga mobilhögtalare? Det får ni gärna testa på plats.

  • Medlem
  • 2019-02-14 20:07

Kolla in och rapportera om alla vikbara enheter som blir årets trend och även räkna hur många lurar som har skärm hål ?

  • Medlem
  • 2019-02-14 20:08
Ursprungligen av johnh3:

Sägs att LG G8 displayen ska fungera som en högtalare. Intressant att veta om det funkar i praktiken och hur det låter jämfört med vanliga mobilhögtalare? Det får ni gärna testa på plats.

Är nog liknande det som Samsung kallar SoD sound on display. @Ekloev är där inte en Kinesisk lur som redan visat detta?

  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2019-02-14 20:18
Ursprungligen av Redaktionen:

En av årets höjdpunkter är nära – Mobile World Congress går snart av stapeln i Barcelona, och vi ska dit. Följ med Jakob och Andreas på äventyr bland mobiltillverkarna.

Läs hela artikeln här

Det vore intressant att höra med de 5-6 stora Android-telefontillverkarna (Huawei, Samsung, Sony, Nokia, Xiaomi, Oneplus) om de har några planer på att släppa en riktigt bra Android-tablet som kan ge iPad Pro en match

Ursprungligen av marlar:

Det vore intressant att höra med de 5-6 stora Android-telefontillverkarna (Huawei, Samsung, Sony, Nokia, Xiaomi, Oneplus) om de har några planer på att släppa en riktigt bra Android-tablet som kan ge iPad Pro en match

Jättebra – det ska vi göra! Om de sen svarar är en annan sak

Ursprungligen av PaO:

Kolla in och rapportera om alla vikbara enheter som blir årets trend och även räkna hur många lurar som har skärm hål ?

Absolut! Skärmhål-bingo!

Ursprungligen av johnh3:

Sägs att LG G8 displayen ska fungera som en högtalare. Intressant att veta om det funkar i praktiken och hur det låter jämfört med vanliga mobilhögtalare? Det får ni gärna testa på plats.

Vi ska försöka kika på det!

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2019-02-15 10:20

Drick en jävla massa pilsner och fråga Huawei om allt strul med Trump och USA....i den ordningen! ?

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-02-15 11:37
Ursprungligen av Jedih:

Drick en jävla massa pilsner och fråga Huawei om allt strul med Trump och USA....i den ordningen! ?

Jag misstänker att vi behöver få Huawei-folket att dricka en jädra massa pilsner innan de kan svara på den frågan på något intressant sätt

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2019-02-15 11:41
Ursprungligen av PaO:

Är nog liknande det som Samsung kallar SoD sound on display. @Ekloev är där inte en Kinesisk lur som redan visat detta?

Jo jag tror du tänker på Xiaomis första Mi Mix, den använde skärmen för att generera ljud. Jag misstänker att telefonerna som släpps under 2019 använder en annan SoD-teknik, eller åtminstone en ordentligt utvecklad variant av denna.

  • Medlem
  • 2019-02-18 09:30

Nyfiken på Nokia och vad de har för nyheter

Jag utgår ifrån att herrarna cyklade ner till Barcelona? Tanken på att klimatmörda planeten med bil, tåg eller... hemska tanke... flyg är något jag absolut inte vill tro om 99.se.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2019-02-19 08:20
Ursprungligen av GustafMA:

Jag utgår ifrån att herrarna cyklade ner till Barcelona? Tanken på att klimatmörda planeten med bil, tåg eller... hemska tanke... flyg är något jag absolut inte vill tro om 99.se.

99.se | Teknikbranschen och miljöpåverkan

En fågel viska i mitt öra att Energizer skulle visa smartphones på mwc med 10.000+ mAh som dragplåster.
Kanske en vikbar med, kolla gärna om ni får chansen ?

1
Bevaka tråden