Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Test: AirPods Pro eller Beats Solo Pro - vilka är bäst uppe i luften?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi hoppade på ett plan till London och på resan tänkte vi att det skulle vara kul att jämföra brusreduceringen på AirPods Pro och Beats Solo Pro.

Läs hela artikeln här

Älskar NC-lurar och är väldigt intresserad av fler liknande tester. Dock bara In-ear eftersom jag inte kan använda Over-ear på grund överhettat huvud. ?

Ursprungligen av carlsson:

Älskar NC-lurar och är väldigt intresserad av fler liknande tester. Dock bara In-ear eftersom jag inte kan använda Over-ear på grund överhettat huvud. ?

Haha blir det inte lite bättre med on-ear som dessa är?

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Haha blir det inte lite bättre med on-ear som dessa är?

Knappt. Öronen blir helt överkokta, röda och jävliga. Jag vet, jag är lite kinkig.... ?

Ursprungligen av carlsson:

Knappt. Öronen blir helt överkokta, röda och jävliga. Jag vet, jag är lite kinkig.... ?

Jag förstår dig! Får samma effekt av over-ear men on-ear är lite bättre!

  • Avstängd
  • Falun
  • 2020-02-13 17:23

Vetenskapligt eller inte intressant test som ger en en bra bild vilka hörlurar jag kommer köpa inför långflygningar

Ursprungligen av Innis:

Vetenskapligt eller inte intressant test som ger en en bra bild vilka hörlurar jag kommer köpa inför långflygningar

Kul, tack!

Har fått uppleva - med andra hörlurar - som även har total brusreducering att det blir otroligt jobbigt med all ljud när man tar av sig dom. Nästan som man inte kan tro att man tål så mycket ljud utan att tänka på det. Hur kändes det när du tog av dom?

Ursprungligen av calinou:

Har fått uppleva - med andra hörlurar - som även har total brusreducering att det blir otroligt jobbigt med all ljud när man tar av sig dom. Nästan som man inte kan tro att man tål så mycket ljud utan att tänka på det. Hur kändes det när du tog av dom?

Håller med dig, det är lite samma effekt som att sitta flera timmar i ett mörkt rum och sen gå rakt ut i solljuset fast med ljud istället då

Tror Apple kommer fasa ut Beats varumärket så småningom när de har fyllt hålen med sina egna prylar:
https://www.youtube.com/watch?v=5P5hYvlKz7w

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-01-03 12:30
Ursprungligen av johnh3:

Tror Apple kommer fasa ut Beats varumärket så småningom när de har fyllt hålen med sina egna prylar:
https://www.youtube.com/watch?v=5P5hYvlKz7w

Bra historik över Beats affärsidé, uppgång och dissektion av Apple. ”If you can’t beat them, buy them”.

1
Bevaka tråden