Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper ny reklamfilm för Apple Music

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har du ännu inte hoppat på Apple Music så kanske Apples senaste reklamfilm kan få dig att testa.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2020-08-24 20:50

På tal om inget.

Jag tror Apple skulle gynnas av att inte döpa alla sina tjänster till Apple Nåntingnånting.

Hade jag haft en android skulle jag inte ens komma på tanken att använda en tjänst som heter Apple Music, Apple tv osv.

Finns det ens några siffror på hur stor andel av Apple Music som kör det på android? Typ 0,1%?

På liknande sätt är jag direkt anti att testa tjänster som heter Samsung dittan och dattan och typ Google music eller vad det nu heter. Tar direkt för givet att det är hopskrap utan minsta ansträngning om kvalitet.

Apple Music är förvisso apples enda halvbra tjänst, men önskar att den fått hälften av kärleken som t.ex, airpods får. Ta loss Apple Music från iOS och uppdatera skiten ut det löpande.

Enda anledningen att jag kör Apple Music är för att jag inte orkar byta tillbaka till Spotify. Och att musik inte är lika viktigt i mitt liv. Och att jag kör Apple på typ allt av lathet.

1
Bevaka tråden