Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Facebook varnar för stora annonstapp i höst när iOS 14 lanseras

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Många Apple-användare har lite smått börjat räkna dagarna tills de kan installera iOS 14 men ett bolag som inte riktigt är lika pepp är Facebook.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Malmö
  • 2020-08-27 22:19

Hoppas det stämmer, att FB:s annonsintäkter minskar med 50% eller ännu hellre med 100%.

Ursprungligen av zinned:

Hoppas det stämmer, att FB:s annonsintäkter minskar med 50% eller ännu hellre med 100%.

Men han verkar gilla det...om man stryker lite i texten...

”Zuckerberg was answering a question about Apple's rejection of cloud gaming related apps, including Facebook's own gaming app.
“That’s innovation that could really improve people’s lives,” Zuckerberg said. RADERA HÄREFTER “And Apple’s just balking at it.”??

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2020-08-29 12:20

Man kan ju tycka att denna typ av spionerande på användare, spåra användares aktiviteter på andra siter än den man råkat registrera sig på borde vara olagligt.
FB borde vara tysta om vad de gör, uppmärksamhet lär inte förbättra deras situation.

Jag gillar Epics angrepp på oligopolet, även om jag tror att de kommer torska i slutändan. Men Facebook skall bara ha. Om det är något som Facebook ogillar och gråter krokodiltårar över har det mitt fulla stöd, oavsett vad det är och vem avsändaren är.

Kommer bli sjukt bra och förhoppningsvis är det här bara första steget från Apples sida.

1
Bevaka tråden