Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Disc Burner / Toast

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag pendlar mellan Discburner som är perfekt för snabba jobb, och Toast Titanium som är perfekt för suspekta jobb... De bägge programmen stör ut varandra så jag måste köra med olika profiler i tilläggskontrollen. I vredesmod i går kväll när detta hände för tusende gången (efter 9.2.2 uppdatering) så slängde jag programmet discburner. "Men nu tet plir broplem va" (Leifi Plomeros).

Jag KAN inte återinstallera discburner, varje gång jag laddar ned det så säger den att OS 9.1 krävs för installation... Någon vänlig själ som vet vad jag gör för fel? Eller är discburner intergrerad i någon annan installation?

MVH mattias

Du skulle nöjt dej med att bara stänga av tilläggen för Disc Burner.

Jag har Toast Titanium 5.01. och Mac OS 9.2.2.
samt haft Disc Burnertilläggen avstängda. Länge!

Jag provade nu härom veckan att släppa lös Disc Burner (utan att göra något åt Toast Titanium) och jag har inte märkt att de stör ut varann. Båda går att bränna med.

Men jag kan inte svara på hur du skall kunna installera om DiscBurner....

Installera om det från din OS 9.x skiva.

Oké, nallade applikationen ifrån en annan dator... Kollade på MacFixit där det står just att den "burner" som GÅR att ladda ner ifrån apple endast är anpassad för 9.1, villket innbär att jag inte skulle kunna dra ner den ifrån min orginalskiva heller eftersom det MÅSTE vara discburner 1.0.2 (som ju alltså inte finns på apple (dumt va?). Nåväl - pocahontas - jag kör tiatanium 5.02 och discburner med en qps fw brännare. Det har fungerat under 9.2.1, men det är helkört under 9.2.2. Jag grämer mig för att jag uppdaterade till 9.2.2 eftersom jag får regelbundna systemfel med "liten bomb" när jag försöker starta min Imac, sannolikt något problem med ethernet / OT tillägget eftersom det kraschar just där... Älskar annars min Imac!

MVH mattias

1
Bevaka tråden