Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fler scripts till Salling clicker?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Piteå
  • 2004-01-03 20:11

Någon som vet vars man kan hitta fler scripts till Salling Clicker?
Fanns ju så lite på hemsidan

  • Medlem
  • 2004-01-03 20:50

Jag har sett scripts både till VLC och Mplayer på Versiontracker

  • Oregistrerad
  • 2004-01-03 22:36

Skulle ni hitta något till iPhoto som växlar bild blir jag glad. Orkar nämligen inte plita ihop denna förändring av originalscriptet själv.

  • Medlem
  • Piteå
  • 2004-01-04 00:44
Citat:

Skrevs ursprungligen av Schuckert
Skulle ni hitta något till iPhoto som växlar bild blir jag glad. Orkar nämligen inte plita ihop denna förändring av originalscriptet själv.

De kan du väl med scriptet som följer med, funkade ju med jojen på en t610 iaf.

  • Medlem
  • Piteå
  • 2004-01-04 00:45
Citat:

Skrevs ursprungligen av nixon
Jag har sett scripts både till VLC och Mplayer på Versiontracker

Dom finns på deras hemsida också

  • Oregistrerad
  • 2004-01-04 22:41
Citat:

Skrevs ursprungligen av Gadd
De kan du väl med scriptet som följer med, funkade ju med jojen på en t610 iaf.

Funkar inte på t68 eller rättare sagt; alternativet finns inte. Det kan väl inte vara skillnad på dessa lurar? Om man tittar på scriptet i sig finns inget rad för att visa-nästa-bild manuellt. Bara att köra hela bildspelet automatiskt. Funkar detta för dig?

  • Medlem
  • Piteå
  • 2004-01-05 18:36
Citat:

Skrevs ursprungligen av Schuckert
Funkar inte på t68 eller rättare sagt; alternativet finns inte. Det kan väl inte vara skillnad på dessa lurar? Om man tittar på scriptet i sig finns inget rad för att visa-nästa-bild manuellt. Bara att köra hela bildspelet automatiskt. Funkar detta för dig?

när jag startar itunes med mobilen och sen väljer vilket biblotek som jag vill kolla så drar den inte igång ett bildspel automatiskt. Jag måste byta bild med glädjepinnen.

  • Oregistrerad
  • 2004-01-05 21:41
Citat:

Skrevs ursprungligen av Gadd
när jag startar itunes med mobilen och sen väljer vilket biblotek som jag vill kolla så drar den inte igång ett bildspel automatiskt. Jag måste byta bild med glädjepinnen.

Då är det något allvarligt fel hos mig. Tack för återkopplingen i alla fall.
Jag har en hel del fotografer som kunder och de har blivit alldeles lyriska inför iPhoto kombinerat med en schysst projektor. En fjärr till detta blir som grädde på moset.

1
Bevaka tråden