Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bifogade filer i hotmail och safari?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-01-27 21:18

När jag trycker på "hämta bifogad fil" på hotmails hemsida flyttas bara sidan till min hotmailmapps förstasida. Nu är jag tvungen att hämta filer med internet explorer, som jag för övrigt inte använder... Finns det någon patch eller liknande för att fixa problemet?

Safari är en beta i praktiken. Pröva vilken annan webbläsare som helst så fungerar det. Typ Mozillla, Firebird, iCab, Omniweb, Opera etc etc

Buggrapportera.

  • Medlem
  • 2004-01-27 21:26

oj, trodde rubriken avslöjade det... jag använder safari

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-01-27 22:12

Det där har (väl?) med filhanteringsfunktionerna i webbläsarna att göra.
Säga vad man vill om Internet Explorer, men den har i alla fall gett användaren möjligheten att själv bestämma exakt VAD som skall göras med ALLA typer av filer, eller hur hantera olika typer av länkar.
Inte ens Mozilla eller Firebird låter mig göra det.
Tyvärr.

EDIT: Alltså: Du måste ha ett par, tre webbläsare installerade. T.ex. Safari, Firebird och Explorer. Funkar inte den ene, så funkar oftast den andre eller tredje.
Sån't e livet, speciellt för Macare...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-03-16 00:08

Kan inte bifoga textfiler till webbmail.

Kan detta vara anledningen till att jag inte kan bifoga textfiler till varkan hotmail eller annan webmail?
Mailet kommer fram utan den bifogade filen. Är helt ny mac-användare så en enkel förklaring hade varit snällt! /Finja

1
Bevaka tråden