Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

History Night Göteborg?

Tråden skapades och har fått 45 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Mark
  • 2004-12-11 01:40
Ursprungligen av maco:

I brist på lokal får vi väl knö in oss i min bil och se filmen

Låter som en bra idé, jag har 7 platser i min. Hur många har du? Det kanske räcker, hehe. En drive in kväll med 99mac

/c

  • Medlem
  • 2004-12-11 18:03
Ursprungligen av PapaC:

Låter som en bra idé, jag har 7 platser i min. Hur många har du? Det kanske räcker, hehe. En drive in kväll med 99mac

/c

Jag har 7 åsså' ...bara att veva ner rutorna och byta skivor

McDonalds drive thrue resturang nånstans kanske ? he he

...Fast jag antar att det är en riktig lokal som gäller !

...Martin kan nog fixa nåt bra

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-12-11 18:11

Låter som en prima idé. Kan vi inte strömma ut filmen på Airport och titta på bookarna i bilarna?

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2004-12-11 18:42

Sorry, kan inte. Sitter på en strand på Filippinerna.

Kan nog kanske.

/Anna

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-12-12 13:35

Jag är med. Låter som en väldigt trevlig idee.

Ang. lokal.

Beroende på hur många det är kanske jag kan prata med en skola i närheten om att låna/hyra deras aula.

Bra ljudsystem och en stor projektorduk. (ingne projektor dock)

Har hyrt lokalen över helgen för LANpartyn och då ville de ha 1000:- för hela helgen. Vet inte vad de vill ha för en kväll bara (om det överhuvudtaget är ledigt)
Det finns ett kök med spis och kylskåp, men ingen bar.

Kan fråga rektorn om det går att låna/hyra.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-12-13 10:43

Har julavslutningsparty med jobbet den kvällen...
Men håller ni på länge kanske jag kommer förbi - beroende på var ni är - och ser hur ni ser ut efter att ni tittat på Historyfilmen. Själv ÄR man ju history...

(Redigerade min första tidningssida på en Macintosh Plus med Ready Set Go på Journalisthögskolan 1988. )

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-12-14 16:03

Vad händer, Björnström?

  • Medlem
  • London
  • 2004-12-14 17:09

Jag vill vara med! Chalmers har ju massor med trevliga lokaler man kan hyra eller möjligtvis låna om man känner någon.

Jag har en jättefin skiva som jag fått av http://www.fcpug.se som har klippt ihop materialet.

Att köra något imorgon är väl lite väl hastigt påkommet. Kan vi hitta något till säg den 21-22:a kanske?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-12-15 00:06

Passar mig utmärkt! Säg var och när och om jag ska ta med mig bullar eller inte.

när och var

Är det bestämt eller....
när
var

/Nancy :eek:

21 eller 22 dec låter bra för mig då jag idag vill vara ute och leka i den fina snön. Jag har dessutom nu återhämtat mig från magsjukan som syskonbarnen smittade mig med genast jag kom fram till Göteborg, så det var bra för min del att det inte blev av i torsdags.

  • Medlem
  • London
  • 2004-12-20 20:52

Jag jobbar till 19 hela veckan men jag sluter upp efteråt, säg bara till vart vi ska träffas.

Citat:

Kan vi hitta något till säg den 21-22:a kanske?

Hoppas att alla fått svar på det förslaget.

Ursprungligen av Kenneth Pilo:

Hoppas att alla fått svar på det förslaget.

Det blev inget av med träffen va? Damn… jag är skitsugen på att se den där DVDn!! :/

Bevaka tråden