Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

en möjlig switcher som snart bestämt sig........

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jepp en kille på 31 här, bor i Malmö och ja jag har PC...

så nu är det sagt... men jag är väldigt avundsjuk på PB G4 och vill ha en sådan...

ska bara övertyga mig att det kommer att gå bra att byta till MAC från PC.... har kört PC sedan -91 och C64 och Amiga innan det...

Jag vill ju ha ILife

det får räcka tills frågorna dyker upp om några...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-03 21:30

Good Luck

  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-12-04 01:41
Ursprungligen av pitbull_XIII:

Jepp en kille på 31 här, bor i Malmö och ja jag har PC...

så nu är det sagt... men jag är väldigt avundsjuk på PB G4 och vill ha en sådan...

ska bara övertyga mig att det kommer att gå bra att byta till MAC från PC.... har kört PC sedan -91 och C64 och Amiga innan det...

Jag vill ju ha ILife

det får räcka tills frågorna dyker upp om några...

Nema problema
Jag startade med C64, Gick sedan över till Atari 520 stfm, böt sedan till Amiga innan jag skaffade PC, som jag använt i ca 11 år, har kört Dos 6, win 3.11, win 95, OS 2 Warp, Red Hat Linux och Be OS.
Men har sedan i Mars i år kört Mac OS X, Har numera en G5 1,8 DP och en Power Book 12" 1,33 och är grymt nöjd , det käns som att jag har hittat hem efter alla dessa år! Så Jag kan bara rekomendera dig att ta steget och byta platform! Det var nog det bästa jag gjort på måmga år inom data!

jaja... lycka till ialf!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-06 21:07

Sluta drömma, önska dig en i julklapp.

Jag har en PB med 17 härliga tum, mycket trevlig

/ D

1
Bevaka tråden