Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dags igen! Macträff!

Tråden skapades och har fått 75 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-27 17:32
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Vem möter oss vilsna själar utanför Posten kl 18.55 då?

Min buss anländer först 1900, så jag får väl fråga mig fram

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2005-01-27 09:58

Det är säkert någon som dyker upp då.

Och man börjar ju känna igen vissa personer i 99mac.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-27 19:04

Hm, blir att svika för mig ikväll. Är mitt inne i en flytt. Jag önskade att jag hade hunnit, men icke!

Next time!

O jag har jobbat fram till nu (hemifrån) men bor ett tennisbollskast därifrån. Tänkte gå ner och säga hej på väg till en ensam kompis som satt på en restaurang i stan. Hade han inte hunnit o beställa hade jag bett honom gå till Kåren.

G.Lindq.: Hänger du på GF också?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-27 21:45
Ursprungligen av DeeJam:

O jag har jobbat fram till nu (hemifrån) men bor ett tennisbollskast därifrån. Tänkte gå ner och säga hej på väg till en ensam kompis som satt på en restaurang i stan. Hade han inte hunnit o beställa hade jag bett honom gå till Kåren.

G.Lindq.: Hänger du på GF också?

Japp, brukar vara inne där när jag har tid.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-27 23:32
Ursprungligen av G.Lindqvist:

Japp, brukar vara inne där när jag har tid.

Det brukade jag också. Där kallade jag mig "henrik".

  • Oregistrerad
  • 2005-01-28 09:03
Ursprungligen av tei:

Det brukade jag också. Där kallade jag mig "henrik".

Vad trevligt att vi är några stycken från Sundsvalls området som hänger runt på GF, plus att vi delar intresset mac/design. Härligt!

Vi blev sju totalt o precis som Mattias nämnde så var väl maten kanske i det tunnaste:p laget. Den däringa tacotallriken som de brukade ha för några år sedan fanns inte utan det enda de hade att erbjuda var minestronesoppa och pannkaka för 48 pix. Nästa gång kanske vi skulle sikta in oss på en "riktig" restaurang istället som tex Tandoori .

Kul hade vi iaf .

Senast redigerat 2005-02-01 11:21
  • Medlem
  • Katrineholm
  • 2005-01-28 12:50

Hej på er!

Var oxå på kåren igår men han aldrig över till ert bord, fastnade bland andra vänner...

Måste nog ändå försvara kåren lite grann (jobbar ju där så), menyn igår var ovanligt tunn, vi brukar kunna erbjuda tre olika rätter. Torsdagar är dock en sån dag där restaurangen har väldigt lite gäster, vanligtvis under tio st, tyvärr. Dessutom är det så att sopptorsdag är ngt som just nu prövas för att se om det ger ngt genomslag bland studenterna.

Hoppas ni hade trevligt iaf...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-28 14:24
Ursprungligen av imoose:

Hej på er!

Var oxå på kåren igår men han aldrig över till ert bord, fastnade bland andra vänner...

Måste nog ändå försvara kåren lite grann (jobbar ju där så), menyn igår var ovanligt tunn, vi brukar kunna erbjuda tre olika rätter. Torsdagar är dock en sån dag där restaurangen har väldigt lite gäster, vanligtvis under tio st, tyvärr. Dessutom är det så att sopptorsdag är ngt som just nu prövas för att se om det ger ngt genomslag bland studenterna.

Hoppas ni hade trevligt iaf...

Vi hade trevligt! Var du en av sportfånarna framför teven?

Soppan var god och matig!

Det blev en kväll på kåren....
Maten var så där, rätt tunn meny om jag ska säga det snällt.

Men mac fantaster som vi är satt vi och tittade på en tom iPod Shuffle kartong och pratade.

Kom inte ens och hälsade jahaja hur ska vi tolka detta, skäms du för att gilla Mac?
Var vi för nördiga?

Håller med om att menyn var tunn....

  • Oregistrerad
  • 2005-01-28 14:55
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Kom inte ens och hälsade jahaja hur ska vi tolka detta, skäms du för att gilla Mac?
Var vi för nördiga?

Håller med om att menyn var tunn....

Ha ha.. vi kan väl försöka göra en till pubkväll framöver? Så får imoose en chans till och även jag...

Själv har jag det stora nöjet att hålla på och flytta... imorgon ska dock allt vara fixat.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-28 15:21
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Var vi för nördiga?

Skulle det kunna vara en nackdel? Leve nörden!

  • Oregistrerad
  • 2005-01-28 15:41
Ursprungligen av tei:

Skulle det kunna vara en nackdel? Leve nörden!

Precis vad jag tänkte på också! Det finns bara fördelar att vara en nörd!

  • Medlem
  • Katrineholm
  • 2005-01-28 17:54
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Kom inte ens och hälsade jahaja hur ska vi tolka detta, skäms du för att gilla Mac?
Var vi för nördiga?

Fastnade i matchen, sen när jag skulle kila över o hälsa hann ni ju smita iväg...

För nördiga skulle jag inte påstå, är rätt nördig själv så Skäms absolut inte för min mac, har fått en av mina vänner att switcha o har en till som är på g så jag försöker nog allt sköta mig

Bevaka tråden