Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Översättare från arabiska sökes

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-04-03 00:51

Jag har en cd med bara arabisk text på, som inte finns i den databas iTunes kollar av. Finns det någon här som kan läsa arabiska och kan tänka sig att göra en översättning, eller i alla fall skriva om artist, plattans namn och låttitlar (eller vad det nu står) till latinska bokstäver?
Jag skulle bli evigt tacksam!

Ursprungligen av Baron:

Jag har en cd med bara arabisk text på, som inte finns i den databas iTunes kollar av. Finns det någon här som kan läsa arabiska och kan tänka sig att göra en översättning, eller i alla fall skriva om artist, plattans namn och låttitlar (eller vad det nu står) till latinska bokstäver?
Jag skulle bli evigt tacksam!

Gå in till nån arabaffär och handla lite, ta fram skivan och be dem tala om vad det står, anteckna och skriv in i iTunes. De blir nog bara glada.
Jag åkte gratis taxi från CDG in till Paris centrum en gång för att jag sa att taxichaffisen, som var arab, spelade Oum Kalsoum på bilstereon. Han blev så glad för att en nordbo visste vem hon var.

  • Medlem
  • 2005-04-03 12:02

Min platta är inte med Lång Kalsong i alla fall...

1
Bevaka tråden