Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sundsvall: Sommarträff med en eller två öl...

Tråden skapades och har fått 70 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Blir det en träff den 20:e eller?
Någon annan som har problem att logga in på yahoo groups? Jag har just bytt isp från ServaNets 1Mbit-lina till One's 5Mbit-lina. Vet inte om det är det som gör det men jag kan inte komma in på yahoogroups alls, verkar nästan vara ett dns-fel (genererar iaf ungefär samma felmeddelande som jag fick när 99mac inte funkade för mig)

Update: Det funkar nu...

Senast redigerat 2005-08-19 10:45
  • Medlem
  • 2005-08-20 11:20

Blir det något ikväll??? 20 Augusti O' learys??? I will be there....

Oj vad jag har missat saker.... hehe... mejllistan verkar funka si och så för jag får inga mejl därifrån.
Hände det nåt igår då?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-08-21 08:29

Hm, jag har inte heller fått något.

Jag har skickat ett testmail till maillistan ni som får något kan svara så får vi se om det fungerar som det ska.

Det är väl ingen som har skrivit något!

Jag har fått 8 testmail i min mailbox så jag antar att det funkar

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-08-28 20:36

Jag hade totalt glömt bort denna del utav forumet...
En träff vore trevligt ja

Edit: Se man på fan, det var jag som startade tråden... Vilket minne man har

Tja men vore det inte dags snart för en liten träff? Än så länge är det sommar så vi kan ha en sommarträff men om några månader är det vinter o kallt o då är det inte fullt lika skönt att sitta på en uteservering o dricka o jag tror inte Macarna mår så bra av det heller. Själv är jag rätt så upptagen de mittersta två helgerna i september men dessförinnan/efter är det inga större problem för mig.

*Tar fram piskan o jagar Sidde runt forumet*

  • Medlem
  • 2005-09-01 00:01

Som sagt en öl vore gott.. vad är det för mejlista alla pratar om.. kan vi inte bara bestämma en tid och plats här??

Mejllistan kom till som en extra säkerhetsgrej ifall det skulle uppstå liknande krångel med DNS'en igen eller något annat krångel. Se det så här, skulle servern dyka o vi har börjat diskutera en träff så kan vi fortfarande hålla kontakten via maillistan.

Bevaka tråden