Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Monitoromkopplar hjälp...

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Aaaaaa... nu står mitt hopp till de lärda på 99mac.
Jag har köpt en monitor omkopplare till min mac mini och G3 B&W för att slippa dra ut monitor sladden och byta så.
Jag köpte den på clasohlson och det är inga konstigheter, monitor kopplas in i lådan och 2 sladdar till datorerna, sen ska det bara vara att köra... Men ack, av någon outgrundlig anledning vägrar monitorn (Apple Studio display 17") att få signal från nån av datorerna. Allt är rätt kopplat men tro f*n att det fungerar när den inte går via omkopplaren funkar den fint. är det någon som har nått förslag på vad jag kan göra. Har redan bytt omkopplare en gång och då bytte jag model också.
Help me 99mac you're my only hope...

Ursprungligen av Carlisle_united:

Aaaaaa... nu står mitt hopp till de lärda på 99mac.

De lärda vill nog ha lite mer information... De behöver kanske veta vilken monitoromkopplare det är... Fabrikat och modell? Kanske en länk...

Är detta vad de lärda vill ha ska dom få det

http://www.clasohlson.se/?AFP=store/main.asp&COSID=5431976E4F9A4FDAADADBC781D7C9093171840&CatPath=0q1q3q7&CampPath=Eq0&NoCache=7/1/2005%206:24:16%20PM&SelectedWAG=16498&IsCampaign=N

Den jag har nu är nr: 32-1248

Prövade även nr: 38-1071 utan lycka.

Borde inte vara nått problem tycker jag men så verkar det inte vara.
trodde först det var adaptern från Mac kontakt till VGA som jag har på Minin men B&W funkar inte heller.

hoppas det är nog information.

1
Bevaka tråden