Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

gött å vá mé

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-07-15 19:58

Hej
Kul att det finns så många Macare.
Själv har jag haft Mac från början även om jag lärt mig lite om PC på vägen, för det använder ju "alla". Jag skriver just nu på min gamla iMac på 6gbit därför att jag lyckats få mina nya/begagnade cube att inte känna igen sig själv. Den körde Panther och det var verkligen ett nöje att få stifta bekantskap med den katten. Tigern skall installeras men först måste jag alltså hitta ett sätt att få datorn att vilja komma överens med sig själv. Antar att det kan bli Macforum om jag får råd, kanske billigare att köpa nytt.

Kul att diskussionerna är så många och att det finns så mkt info att hämta. Hoppas att jag så småningom själv kan bidra med ett och annat.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-07-15 20:02

Välkommen!

hej palleb, välkommen säger jag med då, hoppas du kommer hitta mycket info som du behöver här och att vi får se dig vandra omkring på forumet.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2005-07-16 17:26

Härligt med en gammal mac-räv. Själv har jag nästan precis återkommit till Mac OS efter ett par år på windows. Som sagt så finns det så otrolig kunskap helt gratis! samlad här på 99mac.se FANTASTISKT!!!

1
Bevaka tråden