Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetooth USB Modul

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-07 20:52

Hejsan, jag ska köpa en bluetooth usb modul till min mac. Jag har tittat på D-Links modul, den var helt okej men min fråga är finns det några alternativ till den som fungerar med mac?

  • Oregistrerad
  • 2005-11-07 20:58

Jag köpte en från Trust på Teknikmagasinet som funkar utmärkt. Visserligen bara USB 1. Det stod att den inte skulle fungera för Mac, men det gjorde den, så ta inte för allvarligt om det står "endast för Win" på paketet. Men kör med öppet köp för säkerhets skull.

  • Oregistrerad
  • 2005-11-07 21:36

D-links har den fördelen att man kan flasha om den med Apples firmware (Apple sålde den ett tag och har en egen firmware) så den fungerar bättre men apples tangentbord & möss (väcka datorn ur sleep mode tex).

Obs: Bt-adaptern går inte att använda i annat än en Mac efter firmware-uppgraderingen!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-11-07 22:08

Tjejen har en Belkin BT-modul som jag brukar låna till min iBook ibland och den fungerar ypperligt. Har iofs bara testat den mot en mobil än så länge.

Köpte en "macalley" USB-Bluetoth pluttimoj.

Den fungerar fin-fint, men det som jag gillar med den framför andra....
Den är kort, den är vit och den smälter liksom in likt smör på en nybakad macka.

1
Bevaka tråden