Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Julpub i Umeå även i år?

Tråden skapades och har fått 44 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Det där var ju inte så dumt! Tack till alla som kom. Vi blev 10 pers, alla som sagt att de skulle komma kom. Synd att du inte tittat i tråden tidigare lufra.

  • Medlem
  • 2005-12-28 00:26

Det var en mycket trevlig kväll. God mat, god P2 och trevligt sällskap!

Måste göras oftare (låter nästan som en klyscha med tanke på att det brukar bli en gång per år =).

Dessutom vill jag tacka alla för en mycket trevlig kväll och jag ser fram emot nästa sammankomst. Vad tycker ni? Ska vi stänga in oss i Humlab vid nästa Keynote och se den när de lägger upp den?

Jag tror det är lite vanskligt att stänga in oss för vi vet inte riktigt hur lång tid det tar innan Apple lägger ut en videoström. Men idén är kul.

Här är min gruppbild från igår:

Alla 10 är med, men Per syns inte, han är bakom Samuel K.

Förövrigt så kom Open Transport i version 1.0 redan i System 7.5.2, men det var först version 1.1 släpptes för alla macar i och med System 7.5.3. Så jag hade fel när jag sa 7.6, men det fick jag ju redan veta igår.

Ursprungligen av Adrian B:

Förövrigt så kom Open Transport i version 1.0 redan i System 7.5.2, men det var först version 1.1 släpptes för alla macar i och med System 7.5.3. Så jag hade fel när jag sa 7.6, men det fick jag ju redan veta igår.

lol, det är sånt där jag hatar att missa.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-28 12:50

Det var synd jag inte var med igår, det blir ju tyvärr inte så ofta. Kom så mycket annat emellan helt plötsligt. Men vi kanske skulle se till att ha pubkvällar lite oftare, eller vad tror ni?

  • Medlem
  • 2005-12-28 16:07

Fan vad fint det såg ut! Som sagt, jag var upptagen (med damsällskap) och såg för sent att ni var på gång. Bra att ni mös. Men jag hajar inte riktigt det här med O'Really's. Jag drar mig lite för de hundra tvapparaterna.. Klart, är man ett gäng machuven kan man ju hjälpas åt att utestänga eventuell omvärld... Nästa gång ska jag banne mig se till att vara med. Ses då.

Gott nytt år, musklickare.

Ursprungligen av lufra:

Men jag hajar inte riktigt det här med O'Really's. Jag drar mig lite för de hundra tvapparaterna..

Det är lite stort och öppet där, men fördelen är att det är gott om plats även om man är ett större gäng. Och maten är helt ok. Igår var det rätt tunt med folk där i övrigt, så vi kunde prata rätt ostört.

Attans, hade missat detta totalt

  • Medlem
  • Umeå
  • 2005-12-28 19:13

Man är frånkopplad två dar och... Ding... så händer nåt sånt här!! Nästa gång är jag med!!

Värst vad många som missade detta! Ändå så bumpade vi tråden flera gånger och det var med som notis på förstasidan...

Ursprungligen av mikza:

Man är frånkopplad två dar och... Ding... så händer nåt sånt här!!

Well, tråden är sen i november, så du måste ha varit frånkopplad lite längre än så...

  • Medlem
  • 2005-12-29 00:22

Synd att det var många som missade det, men kul att så många vill vara med nästa gång!

Jag ska ärligt erkänna att jag nästan missade det också

Bestämmer ni tidigare än dagarna innan, så flyger jag upp nästa gång

Osis! Vi får helt enkelt se till att marknadsföra det lite bättre och planera det i godare tid nästa gång.

  • Medlem
  • 2005-12-29 18:51

Men det är king i alla fall.

Bevaka tråden