Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacPub @ MacSupport Göteborg 9:e Mars

Tråden skapades och har fått 79 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-08 17:58
Ursprungligen av Johan Gunverth:

Kan bero på att vi är så full i fan här nere.:eek:

Välkommen till 99mac, för övrigt!

Tack! Jo, man får ju känsla av att ni är lite fler goa gubbar i Gôtet... Man får väl helt enkelt tajma ett besök till nästa gång, och man väntar ju med spänning på recensionen av träffen.

Ha d.

  • Oregistrerad
  • 2006-03-09 10:17

Man är ju en snart nybliven switcher, en iMac är på väg mot mig.

Så jag måste ta å se vad det är för folk som är som mac-tokiga.
-själv har man googlat på Mac/apple varje dag sen man la beställningen.

count me in!

  • Oregistrerad
  • 2006-03-09 13:20

För er som har sämre lokalsinne kommer här en bild på byggnaden dit ni skall gå när ni har stigit av spårvagnen. Entrén är på andra sidan huset. Gå runt på höger sida:

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-03-09 13:27
Ursprungligen av Johan Gunverth:

För er som har sämre lokalsinne kommer här en bild på byggnaden dit ni skall gå när ni har stigit av spårvagnen. Entrén är på andra sidan huset. Gå runt på höger sida:

Fin bild på kåken där jag också jobbar. Fönster nio och tio från höger på andra våningen är mina.

Ajaj..bor ju i Majorna men den 9:e är jag i Hemsedal..jeje..får bli nästa gång..

Jag kommer också!

  • Oregistrerad
  • 2006-03-08 12:43

Förutom mig själv (är redan anmäld) så tar jag med mig en vän.

  • Oregistrerad
  • 2006-03-08 15:19

Jag kommer förstås!

För den som kommer via Älvsborgsbron så håller man höger körfält, tar av första avfarten som leder mot Saltholmen och redan vi första rondellen så kör man höger och över spårvagnsspåren ( kan vara 50 meter mellan avfart och rondellen ) - titta då till vänster så ser ni huset.

Åker från Borås om 40 minuter. Italienska hästkrafter så jag anländer väl vid 18.

  • Oregistrerad
  • 2006-03-09 17:13

Nu är ni alla välkomna! iPod HiFi:n är igång. Pilsnern och drickan är kall och buffén står på bordet.

Jag rullar från Guldheden nu. Hittar dock inte så bra så jag säger "före 21" som ankomsttid

Ha så trevligt ikväll! Ser fram emot lite bilder...

  • Oregistrerad
  • 2006-03-09 20:33

Olle har sprungit runt med sin kamera som en liten jehu och tagit bilder. Hoppas han lägger upp dem nånstans också Får väl passa på att tacka för en trevlig tillställning när jag ändå står här och skriver vid en av de många uppställda macarna.

Ursprungligen av Lari Kovanen:

Olle har sprungit runt med sin kamera som en liten jehu och tagit bilder.

Hmm... vad är "en liten jehu" för något... har iof blivit kallad för "ruppad Utter"...

Har nu kastat ihop en sida följande URL gäller:

http://home.mac.se/olle/macsupport/

Stort tack till Johan och hela MacSupports personal som gjorde detta möjligt - bra initiativ, något att ta efter på fler ställen än på framsidan av Sverige, eller

Offtopic: Första försöket med iWeb som när den krympte startsidans bild gjorde den suddigare än vad den egentligen är... fast strunt samma...

Mvh - Olle@mac

Får tacka för en trevlig kväll - MacSupport hade verkligen laddat på med godsaker, drycker och mycket att titta på. Stort tack till Johan Gunverth som drog i spakarna!!

Det var andra besöket på MacSupport, och också det bästa. Blir svårt att överträffa med tanke på allt som det bjöds på, både mat/dryck och teknik. Tack MacSupport!

Jag och Björnström hittade hem till Johanneberg respektive Guldheden utan problem. Snabbt gick det också, speciellt om man jämför med att åka spårvagn. Man får tacka för skjutsen!

  • Oregistrerad
  • 2006-03-10 11:31

Tack för alla trevliga bilder Olle, jag verkade vara en riktig linslus En jehu var en israelisk härförare som grundade en kungadynasti enligt judisk mytologi iaf.

Mvh Lari

Ja hade gärna kommit, tänkte det men i sista sekund blev jag nominerad barnvakt åt min tvååriga kusin, dvs jag spenderade kvällen med att spela hugo på datorn med kusin alexander.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2006-03-10 16:09

Var är alla brudarna?

Bevaka tråden