Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program försvinner Hjälp!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu är det jädrar i min låda panik.
Min bokföringsfil är borta. Eller rättare sagt; programmet startar, men inget fönster dyker upp. Även när jag försöker öppna filen inifrån programmet händer ingenting. Det är andra gången det händer. Förra gången var det Onyx som inte ville dyka upp och den här gången gäller det Bollbok, som för övrigt har fungerat perfekt. Jag har försökt med att rensa bort alla filer och ominstallerat programmet, men den kan ändå inte öppna filen. Jag jobbar både med PB G4 1ghz, och Imac G5 20" i nätverk. Men vid båda tillfällena har det varit PB:n som ställt till det.
Vad göra? Min bookie står och hoppar av nervositet.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-07-23 09:07

Det låter snarare som ett fel i programmet/dokumentet än på datorn. Det vore bra om du tog kontakt med mig så att jag kan försöka hitta felet. Min e-postadress hittar du på hemsidan där du hämtade programmet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-07-23 09:20

Jobbar du med extern skärm ibland? Det kanske kan vara så att skärmen kommer upp, fast den är positionerad "utanför" den skärm du har nu?

Prova att gå in i menyn och välja Fönster->Zooma
Detta gör samma sak som den gröna knappen i fönsterlisten, dvs att optimera fönstret till din skärm.

1
Bevaka tråden