Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden för alla iPod touch-ägare som väntar på 2.0-uppdateringen...

Tråden skapades och har fått 125 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2008-07-20 18:00
Ursprungligen av daniels:

Först idag gav jag mig på att uppdatera från 1.1.4 till 2.0, men utan lyckat resultat.
Har skumläst lite genom tråden här, men hittade inget direkt svar på problemet.

Vad som dyker upp när jag ska uppdatera är som den bifogade bilden visar.

Imellanåt dök istället 1.1.5 uppdateringen upp som däremot gick att installera utan bekymmer. Jag har försökt flertal gånger men får upp samma meddelande hela tiden.
Hur ska jag bära mig åt för att klämma in 2.0?

Det är bara att vänta. Apple har problem med att hantera betalningarna, problemet är hos Apple och inte hos dig. Att 1.1.5 dök upp beror på att den är gratis, vilket ju inte 2.0 är.

Ursprungligen av Ljung:

Det är bara att vänta. Apple har problem med att hantera betalningarna, problemet är hos Apple och inte hos dig. Att 1.1.5 dök upp beror på att den är gratis, vilket ju inte 2.0 är.

Tack för svaret!
Fick mina nerver att lugna sig Det jag läst senaste dagarna om att Apple hade problem med uppdateringar och servrar m.m i.o.m att iPhone3G släpptes, trodde jag var löst efter de första dagarna , men tydligen inte. Jag håller ut och väntar...

Nu är jag ganska trög men jag får fram åäö genom att hålla fingret på a så kommer åä fram o ger ö på samma sätt. Tar inte många fler sekunder så jag kan ta den lösningen.

  • Medlem
  • Haninge
  • 2008-07-13 00:42
Ursprungligen av pepparkaka:

Nu är jag ganska trög men jag får fram åäö genom att hålla fingret på a så kommer åä fram o ger ö på samma sätt. Tar inte många fler sekunder så jag kan ta den lösningen.

Haha nej förstår verkligen inte problemet.. det är precis som tidigare firmwares..

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2008-07-20 13:26

OBS! Länka inte iPod touch 2.0 uppdateringen här på forumet den är INTE gratis!

Försöker att uppdatera till 2.0 (jailbreakad 1.1.4)...
Får dessvärre upp ett felmedd när iTunes försöker att säkerhetskopiera (se bild).

Någon som haft samma fel/problem?

Bevaka tråden