Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Special Event" 2008-09-08

Tråden skapades och har fått 327 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-09-09 17:07
Ursprungligen av Minto0:

Får lov o grattulera då på födelsedagen:) Är lite Off Topic, men värt o nämna iaf

Tack tack...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-09-09 15:23

Har inga förväntningar alls. Bryr mig inte alls om iPod längre. Hoppas på iPhone software 2.1 åtminstone.

  • Medlem
  • Habo
  • 2008-09-09 15:51
Ursprungligen av acke:

Har inga förväntningar alls. Bryr mig inte alls om iPod längre. Hoppas på iPhone software 2.1 åtminstone.

Samma här.
Det enda jag bryr mig om är 2.1 ... ! Har höga förväntningar att Apple fixat alla buggar
Sedan hoppas jag för Apple's skull att nya Macbook's kommer snart

Hoppas på en uppdatering av Apple TV samt en önskan, att iPhone funkar som ett modem via datorn, har ingen lust att behöva köpa ett sånt där fult modem

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-09-09 15:58

Hoppas inte för mycket, man blir bara besviken. Förväntningar kan man ha men tro inte att det du vill ha kommer

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-09-09 16:02

Jag hoppas på en överaskning med tanke på länken till appleinsider och att man aktivt har bjudit in journalister.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-09 16:02
Ursprungligen av MatsOlov:

Hoppas inte för mycket, man blir bara besviken. Förväntningar kan man ha men tro inte att det du vill ha kommer

Vilken optimist vi har här då

  • Medlem
  • 2008-09-09 16:16

Tror ni keynote.se är på keynoten ? Eller är det bara sån för pressen?

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-09-09 16:22

Några andra länders journalister inbjudna eller är det bara US only? Om det bara är US kan vi nog inte vänta oss något roligt till EU-landet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-09-09 16:40
Ursprungligen av MatsOlov:

Några andra länders journalister inbjudna eller är det bara US only? Om det bara är US kan vi nog inte vänta oss något roligt till EU-landet.

Hmm, vet inte. Jag läste bara tidigare att det inte är var vad man brukar göra, men o andra sidan kan det ju bara vara så att man ändrat sin policy.

Men appleinsider länken tycker jag fortfarande verkar lovande. Det här med "product transition before the end of september" och The new, unnamed product will continue to have "technologies and features that others can't match,"

Frågan är ju om en sådan "förändring" vad det nu kan betyda kommer att presenteras i detta eventet eller om den kommer helt oannonserad eller om man planerar ännu ett event innan september är slut? Är det bara frågan om en prissänkning eller vad?

UMPC med touch-screen?

Kan vara den nya produkten. De flesta andra datortillverkare har eller kommer snart ha en UMPC i sitt sortiment. Märkligt om inte Apple kommer med en.

  • Medlem
  • Varberg
  • 2008-09-09 16:31

Jag gör som jag brukar. Stänger Mail.app, NetNewsWire och Twitterific. Någon mer än jag som trycker cmd + r på Macrumors spoilerfria sida hela kvällen?

Förra gången som dom länkade keynoten till en studio i London, så var det faktist knappt något som handlade om Europa vad jag mindes.

Det handlar väl om hur pass mycket tryck det är på keynoten, tycker det verkar halvljummet denna gången, och dom försöker få fler journalister att komma än vad som faktist VILL komma.

Eller?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-09-09 17:10

Apple store är nere nu!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-09-09 17:20

har en känsla av antiklimax

bara iPodskit inge macbook grejer

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-09-09 17:23
Ursprungligen av Esa:

har en känsla av antiklimax

bara iPodskit inge macbook grejer

Brukar bara vara ipods på septembereventesen, eftersom det är ett event för ipods.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-09-09 17:25
Ursprungligen av Sidde:

Brukar bara vara ipods på septembereventesen, eftersom det är ett event för ipods.

när är event för datorer då? det är ju det folk bryr sig om

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-09-09 17:32
Ursprungligen av Esa:

när är event för datorer då? det är ju det folk bryr sig om

Nä jag tycker att det är intressant vad Apple kommer att ha för design o funktioner iPodsen ändå om jag inte köper...:p

Ursprungligen av Esa:

har en känsla av antiklimax

bara iPodskit inge macbook grejer

Well, med tanke på att ALLA rapporter på sistone pekat på att det INTE blir några MacBook-uppdateringar så kommer du nog att uppleva ett antiklimax och du ÄNDÅ väljer att hoppas på det

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-09-09 17:31

Finns en operatörsinställningsuppdatering på itunes..

Ursprungligen av medq:

Finns en operatörsinställningsuppdatering på itunes..

Har det väl funnits jättelänge, har dock aldrig lyckats installera den.

haha, ja... ni som väntar på en Macbook/Macbook-pro uppdatering kan ju fara åt skogen, typ - kommer inte att inträffa idag, inte en chans. Ipodsuppdateringar är ju givet. Men med tanke på att det har bjudit in press från andra länder (vilket de inte brukar göra på dessa september-events) så ligger det säkert en "one more thing" och lurar bakom buskarna, vad nu det kan vara.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-09-09 17:52

Vilken sida är bäst att följa eventet på?

snälla släpp en ny MacBook Pro trots att det är iPod-fest det ska vara

annars måsta jag sätta en större hårddisk i min för att klara mig ett år till och det är ju så tråkigt jämfört med att köpa en ny

  • Medlem
  • International user
  • 2008-09-09 18:04

Bästa sidan o följa eventet på löpande textuppdatering? Var är de? Sitter på jobbet o vill veta allt som händer:)

  • Medlem
  • Örebro
  • 2008-09-09 17:56

Har heller aldrig lyckats installera den (fick ngt felmeddelande förut), men nu verkade det som att den installerades, om jag nu inte totalt missuppfattade vad som hände. Den uppdaterade på ungefär två sekunder.

Spännande Spännande..

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-09-09 18:42

Kommer eventet ut på iTunes sen eller? I så fall typ när, inatt eller måste jag vänta tills imorgon?
Har de andra 4a podcastade keynotesen så, jag vill heller inte ha några spoilers om vad som hänt utan vill kolla på allt själv sen

Så ja, kommer de att filma och lägga upp på sin sida/iTunes, när tror ni det komemr och om båda så vilken blir snabbast? (Sidan right?)

Cheers, iLind

iT 8, iP 2.1 och iPNano känns ganska säkra, hoppas det blir nåt mer skoj.

Bevaka tråden