Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fotbolls-EM 2012

Tråden skapades och har fått 70 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-06-25 01:09
Ursprungligen av zinned:

Ja, det är trist...mycket trist.

Det enda som är ännu mer trist är att italien fick gå vidare, detta lag som anser att filmningar och tydliga tröjdragningar inte är fusk.

Vidriga spelare, hoppas ni åker på så mycket däng av Tyskland att ni inte kan sitta på flera veckor.

Tyckte inte det var så farligt ändå. har ju sett värre tex Grekerna mot Tyskland. En del spelare (kan inte namnet på någon av dem) slängde sig typ två meter från närmaste tysk och hade så satans ont. Nej dessa gräsbitare har man sett nog av. Tyvärr lönar det sig att hålla på så. Får som sagt hoppas på Tyskland i final.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-06-25 08:55
Ursprungligen av onnyt:

Tyckte inte det var så farligt ändå. har ju sett värre tex Grekerna mot Tyskland. En del spelare (kan inte namnet på någon av dem) slängde sig typ två meter från närmaste tysk och hade så satans ont. Nej dessa gräsbitare har man sett nog av. Tyvärr lönar det sig att hålla på så. Får som sagt hoppas på Tyskland i final.

Eller Ukraina mot Sverige, sjukt mkt filmningar.

Är det något fotbollsspelare borde göra så är det lära sej av motorcykelförare!

Cal Crutchlow bryter samt får foten ur led på lördagen, kvalar därmed sist men kör sedan upp sej till 6:e plats i racet. "Äh, att sitta på en MC är inte samma som att spela fotboll!" Det var växelspaks-foten han bröt, många växlingar under ett helt lopp...

Filmningar och folk som ligger och grinar för att de snubblat förstör fotbollen.

Nåja, jag ska inte förneka att det förekommer filmningar men samtidigt så undrar jag hur många av oss som skulle stå på fötterna när vi kommer springades i full fart och får en knuff eller spark på hälen.

Filmningar förekommer men många av oss som gnäller på det skulle bryta ihop liggandes i en liten hög på planen om vi blev utsatta för det själva. Det är jag helt övertygad om.

Och MC förare sitter ju bara där och vickar lite på foten. Hur svårt kan det vara?

Skämt å sido, det är olika förutsättningar för att kunna delta med skador i olika idrotter men jag är inte alltid så säker på att jag tycker att det är en beundrandsvärd egenskap att riskera framtida liv och hälsa för att kunna köra ett lopp eller ställa upp i en tävling när du är skadad

  • Medlem
  • 2012-06-25 09:36

Italien vidare, vilket var rättvist. Englands mittfält och anfall var alldeles för dåligt. De fyra på mitten har inte kvaliteterna som behövs, Gerrard och Young kan vara bra, men det var de inte igår, medan Parker och Milner aldrig är bra. Rooney var helt fel på det i anfallet. Wellbeck är den enda som jag vill ge godkänt trots att han knappast glänste direkt. Han borde ha träffat mål, och satt den, i ett jätteläge i första halvlek.

Nu hoppas jag att Tyskland slår Portugal i finalen.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-06-25 10:05
Ursprungligen av Giggs:

Italien vidare, vilket var rättvist. Englands mittfält och anfall var alldeles för dåligt. De fyra på mitten har inte kvaliteterna som behövs, Gerrard och Young kan vara bra, men det var de inte igår, medan Parker och Milner aldrig är bra. Rooney var helt fel på det i anfallet. Wellbeck är den enda som jag vill ge godkänt trots att han knappast glänste direkt. Han borde ha träffat mål, och satt den, i ett jätteläge i första halvlek.

Nu hoppas jag att Tyskland slår Portugal i finalen.

Ehm, vilken match såg du? Gerrard var ju ÖVERALLT, kämpade något oerhört.

  • Medlem
  • 2012-06-25 15:49
Ursprungligen av zinned:

Ehm, vilken match såg du? Gerrard var ju ÖVERALLT, kämpade något oerhört.

Han kan vara mycket bättre. Och inget av det han gjorde ledde till att England vann.

Ursprungligen av zinned:

Ehm, vilken match såg du? Gerrard var ju ÖVERALLT, kämpade något oerhört.

Fast kämpa och vara bra behöver inte hänga ihop.

Fyfan. Pest och kolera mot varandra i finalen....

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-06-29 01:10

Någon som vet var man kan se klipp från matchen. Kan ge mig fan på att Pirlo gjorde en handbollsräddning på mållinjen i första.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-06-29 01:16

Hittade den här. Jag tycker ju att han söker bollen med armen. Han har den definitivt inte intill kroppen.

Bevaka tråden