Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple tar emot beställningar av nya Apple TV

Tråden skapades och har fått 134 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av zinned:

Var köpte du dem då när du fick dem idag?

kontakter min vän, kontakter

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-29 14:17
Ursprungligen av @ndreas:

kontakter min vän, kontakter

Sluta tramsa nu, du har nöjet med dessa ATV4:s nu och vi andra får hålla tillgodo med lite info från dig

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-29 15:36

Fortfarande "Förbereder leverans" som status. Fredagen närmar sig med stormsteg. Kommer det här att gå vägen? Tveksamt. Nu fantiserar jag om att de har en lastbil full med ATV:s på parkeringen bakom Apple Store på Emporia.

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2015-10-29 15:39
Ursprungligen av rk:

Fortfarande "Förbereder leverans" som status. Fredagen närmar sig med stormsteg. Kommer det här att gå vägen? Tveksamt. Nu fantiserar jag om att de har en lastbil full med ATV:s på parkeringen bakom Apple Store på Emporia.

Det finns hopp!
http://www.minhembio.com/forum/index.php?show...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-10-29 15:50
Ursprungligen av EnDumEn:

Ja, det är alltså samme forummedlem med hemliga kontakter som fått hem den i inlägg #59 i denna tråd... (eller någon annan som kopierat bilden)

Ursprungligen av rk:

Fortfarande "Förbereder leverans" som status. Fredagen närmar sig med stormsteg. Kommer det här att gå vägen? Tveksamt.

Jodå det går vägen, men Apple är noga med att tima leveransen. Jag gissar de släpps ut på leverans sent i em eller ikväll och hälften av oss har den i handen imorgon, hälften efter helgen efter diverse strul.

  • Medlem
  • Växjö, Sweden
  • 2015-10-29 15:54
Ursprungligen av IngoX:

Ja, det är alltså forummedlem med kontakter som fått hem den i inlägg #59 i denna tråd... (eller någon annan som kopierat bilden)
Jodå det går vägen, men Apple är noga med att tima leveransen. Jag gissar de släpps ut på leverans sent i em eller ikväll och hälften av oss har den i handen imorgon, hälften efter helgen efter diverse strul.

Jaha, missade visst de senaste inläggen här.
Bevakningen av nya inlägg i tråden uppdateras inte jättebra... :/

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-29 16:01
Ursprungligen av @ndreas:

Glömde ju helt, kan du snarast möjligt kolla vad som aktiverar Siri? Samt om Siri kan söka lokalt, dvs bland titlar som är tillgängliga genom hemmadelning. Jag är så nyfiken, hade varit supersjysst!

Ursprungligen av IngoX:

Ja, det är alltså samme forummedlem med hemliga kontakter som fått hem den i inlägg #59 i denna tråd... (eller någon annan som kopierat bilden)
Jodå det går vägen, men Apple är noga med att tima leveransen. Jag gissar de släpps ut på leverans sent i em eller ikväll och hälften av oss har den i handen imorgon, hälften efter helgen efter diverse strul.

Sitter på jobbet och uppdaterar beställningssidan frenetiskt.Tippar att inom en timme eller två så ändras ordrarna till "Skickade".
Skicka dom nu då!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-10-29 16:23

Tidigare har det varit framåt kl 21 innan status ändras...
Tyvärr gällde det inte min iPhone 6s, den skickades först på måndagen efter släppet

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-29 16:34
Ursprungligen av Larstommie:

Sitter på jobbet och uppdaterar beställningssidan frenetiskt.Tippar att inom en timme eller två så ändras ordrarna till "Skickade".
Skicka dom nu då!

Klickade på "Varför?" i informationsrutan på beställningssidan och då står det: "Vi kan inte avbryta eller ändra din beställning eftersom dina artiklar redan är skickade..."

Jag brukar normalt inte vara bokstavstrogen men nån gång ska en väl kunna ändra sig. Jag hoppas att det betyder att prylarna är ivägkörda till rätt hörn i världen och att den efterlängtade statusen "Skickad" bara betyder att ATV:n ligger på typ den sista lastbilen...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-10-29 16:55

Jag fick info från DHL nu. Så den kan komma imorgon
Beställd via AppleStore.

  • Medlem
  • Borås
  • 2015-10-29 16:59
Ursprungligen av kenjon:

Jag fick info från DHL nu. Så den kan komma imorgon
Beställd via AppleStore.

Kul! Vad har du för status i Apple Store för din leverans?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-29 17:09
Ursprungligen av kenjon:

Jag fick info från DHL nu. Så den kan komma imorgon
Beställd via AppleStore.

Jag med! Hurra!

Ingen förändring här...än

  • Medlem
  • Borås
  • 2015-10-29 17:20
Ursprungligen av @ndreas:

kontakter min vän, kontakter

Räcker det med HDMI-kontakter?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-10-29 17:31
Ursprungligen av Ola:

Kul! Vad har du för status i Apple Store för din leverans?

Nu står det Skickad, och ett mail från Apple har anlänt. Verkar komma från Eindhoven i Holland.

Ursprungligen av kenjon:

Jag fick info från DHL nu. Så den kan komma imorgon
Beställd via AppleStore.

När beställde du?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-10-29 17:57

Ca en timma efter släppet, måndags em tror jag.

Ursprungligen av kenjon:

Ca en timma efter släppet, måndags em tror jag.

Ok, beställde 14:00 i måndags, inte fått nåt mail än om att den är skickad.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-10-29 18:19

Samma tid då, du får nog det under kvällen.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-29 18:26

Inget här heller, beställde vid 15-16 i måndags.

Ursprungligen av zinned:

Inget här heller, beställde vid 15-16 i måndags.

Tack ! Skönt man inte va ensam ?

  • Medlem
  • Malmö, Skåne, Sweden
  • 2015-10-29 18:44

Och där plingade det i telefonen och leveransen är på väg från Eindhoven i Holland. Kan bli en bra fredag!

Jag har fått bekräftat både av Apple och DHL att min kommer imorgon.

Fick oxå mitt leveransbesked nu ?

Har ni alla fått leveransbesked via DHL? Min har status skickad och levereras imorgon med UPS enligt spårningsnummer.

Vad är det som avgör vilka som levererar?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-10-29 21:53

Jag har fortfarande inte hört ett pip och den står fortfarande på "Förbereder leverans".

Inga problem, köper en på Apple Store imorgon istället.

Ursprungligen av zinned:

Jag har fortfarande inte hört ett pip och den står fortfarande på "Förbereder leverans".

Inga problem, köper en på Apple Store imorgon istället.

Jäkla sätt, beställer man via Apple så vill man ju inte ha saken efter alla andra... Dåligt att de inte kan synka ut några miljoner ATV så att man kan få den i tid. ?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-10-29 23:31

Bryssel står det på min DHL Express nu. Så den kommer nog imorgon

Ursprungligen av kenjon:

Bryssel står det på min DHL Express nu. Så den kommer nog imorgon

Samma här

Bevaka tråden