Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Frågor kring K800i

Tråden skapades och har fått 64 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av PF:

VARFÖR måste telefonfan bekräfta att filer tagits bort med en "dialogruta" (i telefonen!) när man raderar filer via "Bläddra på enhet"?! Jag plockar in alla bilder från telefonen, sedan vill jag med datorn radera dem - går snabbare än att plukxza (strulknappa) på telefonen. Men att den sen ska bekräfta detta gör mig galen. Om det råkar ringa samtidigt får telefonen tuppjuck...

Gud och Ericsons User-Interface-programmerares vägar är outgrundliga...

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2009-05-05 09:44
Ursprungligen av PF:

VARFÖR måste telefonfan bekräfta att filer tagits bort med en "dialogruta" (i telefonen!) när man raderar filer via "Bläddra på enhet"?! Jag plockar in alla bilder från telefonen, sedan vill jag med datorn radera dem - går snabbare än att plukxza (strulknappa) på telefonen. Men att den sen ska bekräfta detta gör mig galen. Om det råkar ringa samtidigt får telefonen tuppjuck...

Det känner jag inte igen från min K800i. Vänta så ska jag kolla vad som händer...

EDIT: Nä, det blir frågor likt förbenat!

Senast redigerat 2009-05-05 23:10
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-05-06 16:15

Ja precis, nu har jag tömt lite bilder igen. BT funkar ju underbart med macen å den här, men just dialogrutorna eller "frågorna" är ju helt kass. Vet inte om man kan slå av "bekräfta" eller ngt liknande någonstans, i datorn eller telefonen...?!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-05-06 16:18

Hmmm... intressant. Hade inte så många bilder denna gång (10 st 3 MP-bilder). Nu dök frågorna upp men försvann automatiskt. Man behöver inte okeja detta med andra ord, bara vänta. Men retligt ändå.

  • Medlem
  • Landskrona
  • 2009-06-16 17:26

har försökt synka adressboken men den stannar alltid på post 136, hittar inget konstigt med den. kalendern går utan problem. några tips? tack

Bevaka tråden