Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Buggar i forumet!

Tråden skapades och har fått 66 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-06-15 13:40

Får time out när jag ska skapa en ny tråd i din musik nu. Någon admin som kan pilla på mitt konto eller är det bara att vänta tills det får för sig att fungera?

  • Medlem
  • 2006-06-15 14:23

Arete: Kikade lite på ditt konto, men såg inget konstigt. MP kanske kan hitta något annat?

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-06-15 14:35

Nu funkade det, fast det gick sjukt segt.

Så mycket krångel för att posta en ren skitlåt

Varje gång jag klickar på mitt 99bokmärke i firefox loggas jag in på forumet automatiskt.(behöver inte skriva in användarnamn och lösen) Men sen brukar jag trycka på "nya inlägg" och då måste jag skriva in mitt lösenord och kommer sen tillbaka till första sidan igen.. Brukar kryssa i "kom ihåg mig" men det hjälper ju bara halv-vägs typ

hmmm. när jag tänker efter så började det här när jag installerade ny brandvägsantiviruspryl.. kanske han som äter upp kakorna?? ska kolla

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-06-15 15:03

Låter som ett kakmonster klossis

Krossgrus: Pekar ditt bokmärke till 99musik.com? Vi är ju 99musik.se nuförtiden så det kan ju kanske vara en anledning?

Har samma problem med nya diskussioner, väntar länge och sedan kommer meddelandet om att servern inte kan hittas. Att svara på ett befintligt går däremot bra.

Bevaka tråden