Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny iPod Shuffle

Tråden skapades och har fått 99 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • International user
  • 2009-03-25 10:49
Ursprungligen av Adzam 1:

Har du nya shufflen?

Nej men jag har fingrat på den.

//Rob

Själv vill jag nog inte såga den - jag vill nog prova först.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-03-11 14:34

den verkar... sådär...
=/

  • Medlem
  • Ljusdal
  • 2009-03-11 15:00

snygg och smidig men. de borde iaf göra en adapter för fjärren. (skulle de iofs gjort för länge sen).

Jag tyckte den var oerhört clean och snygg, men det är ju subjektivt. Däremot är det ju lite surt att det inte finns någon docka med längre, det är ju snyggare än bara en kabel.

Ursprungligen av Capeman:

Jag tyckte den var oerhört clean och snygg, men det är ju subjektivt. Däremot är det ju lite surt att det inte finns någon docka med längre, det är ju snyggare än bara en kabel.

Betydligt smidigare än den där dockan om man är på ute och rör på sig.

Dock är det ju katastrof att man antingen måste använda ett par skräplurar eller ett par för 700:-. Tala om att låsa in sina kunder.

Ursprungligen av phindus:

Betydligt smidigare än den där dockan om man är på ute och rör på sig.

Dock är det ju katastrof att man antingen måste använda ett par skräplurar eller ett par för 700:-. Tala om att låsa in sina kunder.

Båda dessa punkter är helt korrekta ja...

Apple gör så ofta... nästan... helt perfekta produkter. Det är ofta bara någon liten smådetalj som gör att produkten KUNDE varit helt perfekt och istället bara är bra. Detaljer som hade varit lätta att fixa.

Ursprungligen av Capeman:

Båda dessa punkter är helt korrekta ja...

Apple gör så ofta... nästan... helt perfekta produkter. Det är ofta bara någon liten smådetalj som gör att produkten KUNDE varit helt perfekt och istället bara är bra. Detaljer som hade varit lätta att fixa.

Mm, tråkigt för den var attans snygg :). Funderade på att köpa en ny till frugan iom att hon stulit min men hon har endast hittat ett par lurar (creative) som hon kan använda utan att få ont i öronen.

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2009-03-11 16:39

Söt...

  • Oregistrerad
  • 2009-03-11 16:53

Ska man tolka svensk syntetröst som att Snow Leopard kommer att ha det också?

Bevaka tråden