Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WWDC-grill i Umeå 090608

Tråden skapades och har fått 122 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2009-06-15 07:42

Fint fotat!

Frukost kan var värt att prova? För mig blir nog självdisciplinen med att hålla mig borta från nätet svårare än själva akten av att gå upp tidigt. Och över lag så skulle jag nog påstå att det här med "mac/data/nörderi" är en typisk kvällsaktivitet...
Men trots detta - tills nästa gång tycker jag vi undersöker möjligheten till morgonsammankomst!

En annan möjlighet är att träffas över öl helgen efter keynote. Nackdelen kan vara att man redan pratat (inkl forum, mejl, sms, twitter, etc) med allt och alla om det som visades?

Och ja, omgivningen har nu fått ta del av Louse C.K., Cykelfilm och andra pärlor!

Ursprungligen av MagnusB:

Frukost kan var värt att prova? För mig blir nog självdisciplinen med att hålla mig borta från nätet svårare än själva akten av att gå upp tidigt.

Klarar du av att hålla helt tyst - och då menar jag helt tyst - och bara vill se keynoten i glada (eller morgontrötta ) vänners lag för att höra snacket efteråt så är det ju helt ok.

Bevaka tråden