Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder på våra husdjur

Tråden skapades och har fått 277 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Fasen vad söt Bosse är... eller söt, men fulsnygg på ett charmigt sätt.

Släpp ut mig tack:)

DEN blicken har man sett många gånger!

Ursprungligen av CyberPet:

DEN blicken har man sett många gånger!

Haha visst är det så!:D

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-02-25 02:24

Min Tassen accepterar människor väldigt fort. Men den nya kartongen med bubbelplast-inlägg hann knappt komma på plats...

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2012-02-25 20:05

MIn jaktlabbe Moses fick ta en powernapp efter dagens långrunda.

  • Medlem
  • 2012-02-25 21:56

Tänkte pigga upp den här tråden med en bild. Har tyvärr inte tagit den själv men djuret verkar ha en nära relation till matte så det får väl räknas som husdjur

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-02-26 00:45

Iphonebild, men fint husdjur!

Katten Jansson och Daisy

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-03-12 11:33

Max!

En bild på Elsa igen.. Hon är glad att våren är här!
Tyvärr lite för glad då hon käkar allt som rör sig ute.. Nu har hon legat i sängen hela dagen & spytt två gånger:'(
Hoppas hon bättrar sig snart!

  • Medlem
  • Jakobsberg
  • 2012-03-13 19:27

Whisky!

  • Avstängd
  • Kungsholmen
  • 2012-03-14 19:53

Tack PeeMaN Varken skäller eller pinkar inne

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-03-14 21:00

Fler bilder på Bella.

En från förrförra vintern.

En från denna vinter.

Och en gammal men god närbild.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-03-14 21:09
Ursprungligen av Solid:

Fler bilder på Bella.

Mysig vovve

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-03-14 23:30

Det är hon verkligen! Fyllde åtta i december, men busig som en liten valp fortfarande...

Min Irländska Terrier ”Laoch” (uttalas Leiax och betyder ung. sagohjälte på Iriska). 12 år i maj men fortfarande i högsta grad going strong till alla grannkatters stora förskräckelse. Till alla kattälskare vill jag tillfoga att han bara jagar dem så länge de springer. När han en gång lyckades stänga in en av grannkatterna på dess altan fann jag katten sittande med Leiax bredvid slickande katten på huvudet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-04-08 19:21

Max up close and personal.

Senast redigerat 2012-04-09 00:49
  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-04-09 09:44

Min "förstfödde" Tassen genomgår just nu utredning av hans långtida viktminskning. De har hittat orsakerna och nu går han på medicin och specialkost. I veckan ska han få tillskott av B-vitamin via injektioner. Hoppet finns hos oss båda!

Edit: Kan meddela att avmaskning, medicinering och specialkost under förra veckan tills idag har inverkat positivt. Han har gått upp 300 gram på en vecka. Det glädjer mig oerhört. Nu ska det bara fortsätta. Han fick sin första injektion idag, ytterligare en nu på fredag och sedan blir det en injektion per vecka, i fyra veckor framöver.

Senast redigerat 2012-04-10 14:12

Men stackarn. Hoppas Tassen kryar på sig!

Elsa trivs som sjutton ute nu!
Vi får mat från skogen varje dag:D

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-04-26 19:02

Tassen mår mycket bättre nu. Han har gått upp ca 600 gram på tre veckor. Igår fick han sin 4.e injektion av B-vitamin. Ytterligare två till över två veckor. Vid sista injektionen så ska veterinären ta prover för att kolla värdet. Därefter får jag veta om hans vara eller icke vara.

Har inga nya bilder av Tassen just nu, så det får bli de nya på plastsystern Vera idag...

Tassen har så vackra färger, och ögonen är fantastiska. Jag hoppas hans prognos är god.

En liten hund kallad Mattis.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-04-27 06:21
Ursprungligen av CyberPet:

Tassen har så vackra färger, och ögonen är fantastiska. Jag hoppas hans prognos är god.

Senaste bilder är på Vera, hans plastsyster... Tack för omtanke och empati Cyberpet.

  • Medlem
  • 2012-04-27 10:32
Okänt videoformat "vimeo".

Ingen bild men en lite filmsnutt från i vintras!

Praktiskt att någon går upp lite spår i snön när man har korta ben.

  • Medlem
  • 2012-04-27 18:15

Ja, djup snö är inte hennes rätta element;)

Nä, det märks... men söt är hon!

Bevaka tråden