Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som har köpt iPhone 4 via Borderlinx i England

Tråden skapades och har fått 1940 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av josie:

Jag vet innerst inne att det är den mest logiska förklaringen, men nu förstör du hoppet

Sorry
Det är svårt att vara realist

Ursprungligen av simulacra:

De borde ju kunna se alla detaljer ifall jag bara ger dem mitt suite number, jag tror nog mer att de som klagat har haft tur, det är nog fler som jag som klagat och inget har hänt alls, det är ju knappast så att chatoperatören säger åt den person som packar att gå och hämta en annan order för att processera...

Chatt operatören ger sina chefer i uppdrag att kontakta Hub team, som letar fram paketet och skickar det snabbare.. Så gjorde de för mig. Jag garanterar att det inte var tur. Det enda som var tur, var att operatören tröttnade på mig och lovade detta!

Beställd 1:juni, hos BX 20 juni, reg. 21 juni på kvällen (efter tjat)!. skickad 23 juni (tjatade kvällen den 22:a)! Ligger i sortering, troligtvis Arlanda, som ej uppdaterar på helgerna,,,,

punkt slut! :0)

Ursprungligen av mattewik:

Chatt operatören ger sina chefer i uppdrag att kontakta Hub team, som letar fram paketet och skickar det snabbare.. Så gjorde de för mig. Jag garanterar att det inte var tur. Det enda som var tur, var att operatören tröttnade på mig och lovade detta!

Beställd 1:juni, hos BX 20 juni, reg. 21 juni på kvällen (efter tjat)!. skickad 23 juni (tjatade kvällen den 22:a)! Ligger i sortering, troligtvis Arlanda, som ej uppdaterar på helgerna,,,,

punkt slut! :0)

Ja, det var det som hände nu eftersom tom chattoperatören tyckte att det gått för lång tid, men jag börjar bli orolig över att mitt paket helt enkelt är borta trots att det blivit registrerat, jag har svårt att se att de helt enkelt kan hoppa över mitt paket om de avverkar podnumren.

  • Avstängd
  • International user
  • 2010-07-24 11:28

Någon som fått telefonen registrerad hos Borderlinx ännu som hade leveransdatum 21/7 hos dom?

Ursprungligen av Mattias L:

Någon som fått telefonen registrerad hos Borderlinx ännu som hade leveransdatum 21/7 hos dom?

chatade men dom i lördags(igår) o dom sa att dom skulle försöka packa upp alla telefoner som kom till dom 21 o 22 denna helg.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-24 11:59

Nu har Borderlinx skickat min också, registrerades på Borderlinx den 17:e så det tog en vecka.

Måste fråga. Såg att någon jublade över att dom inte längre kunde avbeställa telefonen och att detta ska vara ett tecken på att den snart skickas. Jag kollade då min status och jag kan inte avbeställa längre. Kan man börja hoppas på att telefon och docka skickas snart? (Skulle egentligen ha skickats igår).

SÅ!

32GB
Beställd: 24/6
Skickad från Kina: 12/7
Framme hos blinx: 16/7
Betalad hos blinx: 17/7
Skickad från blinx: 24/7

  • Medlem
  • Arjeplog
  • 2010-07-24 13:44

Någon som kan ge mig lite ljus i den mörka tunneln... kommer min skickas i veckan?

Not yet shipped
Estimated Shipping: 06 Aug, 2010
Estimated Delivery: 13 Aug, 2010

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-24 13:47
Ursprungligen av crotall:

Någon som kan ge mig lite ljus i den mörka tunneln... kommer min skickas i veckan?

Not yet shipped
Estimated Shipping: 06 Aug, 2010
Estimated Delivery: 13 Aug, 2010

Om jag har fattat det rätt så verkar de som beställt 32GB ta längre tid än 16GB. Eller för att vara tydligt - alla verkar skickas tidigare än vad som står som Estimated Shipping. De som beställt 16GB verkar bli skeppade en/ett par dagar ännu tidigare än 32GB.

Vilken har du beställt?

förut låg datumet när den skulle skickas och datumet den skulle levereras ungefär 2 dagar emellan och då skickades telefonen oftast en vecka innan den egentligen skulle skickas för att sedan vara i england datumet som var utsatt.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2010-07-24 14:07

Min kom till Blinxs den 20/7 och har inte ens fått något mail att dom tagit mot den.... Grymt irriterad nu. 4 dagar hos Blinxs utan ett ljud

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-24 14:19

Fick ett trevligt mail idag från Apple ang. min iPhone 4 som nu var skickad.

Beställd: 10/7
Skickad: 24/7

Förväntas vara framme hos Borderlinx i veckan. (29-30/7)

Ursprungligen av gmac:

Fick ett trevligt mail idag från Apple ang. min iPhone 4 som nu var skickad.

Beställd: 10/7
Skickad: 24/7

Förväntas vara framme hos Borderlinx i veckan. (29-30/7)

Vilken modell beställde du?

Själv så beställde jag en 32G den 12 juli. Så nu väntar jag med spänning!!

Avundsjuk, själv beställde jag en 16 den 8:e juli att skickas iväg 29:e...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-24 18:59
Ursprungligen av DimDim:

Vilken modell beställde du?

Själv så beställde jag en 32G den 12 juli. Så nu väntar jag med spänning!!

16GB.

Ursprungligen av wessblad:

Avundsjuk, själv beställde jag en 16 den 8:e juli att skickas iväg 29:e...

Konstigt. Förstår inte varför det skall ta sån tid öht. Men ännu mer konstigt att jag får min skickad innan din! Skall dock erkänna att det känns rätt gött...

Hur lång tid dröjde det för er innan man kunde se något med hjälp av trackingnumret från blinx? Jag fick mitt vid 11 idag och kan fortfarande inte se något. Jag har provat dhl.se/com/co.uk

Ursprungligen av Rockoholic:

Hur lång tid dröjde det för er innan man kunde se något med hjälp av trackingnumret från blinx? Jag fick mitt vid 11 idag och kan fortfarande inte se något. Jag har provat dhl.se/com/co.uk

uppdateras inte på helger. på måndag när du får den kommer du se vad som sker:p

Ursprungligen av Ollebro:

uppdateras inte på helger. på måndag när du får den kommer du se vad som sker:p

Aha! Då vet jag någon som kommer sätta klockan! Kanske ska ta det lugnt med ölen på morgondagens konsert

För intresserade kan jag meddela att min iPhone 4 32 GB med docka som beställdes den 6 juli har idag skickats från Apple. Fick brev precis.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-24 18:01

Hej,
Förlåt i fall frågan ev. besvarats nyligen i tråden, men det funkar inte att söka för mig av nån anledning. Hursomhelst: Får man ett mail från Borderlinx när produkten SKICKAS från dem med trackingnummer, eller måste man själv logga in på blinx och kolla hela tiden?

Ursprungligen av Joche:

Hej,
Förlåt i fall frågan ev. besvarats nyligen i tråden, men det funkar inte att söka för mig av nån anledning. Hursomhelst: Får man ett mail från Borderlinx när produkten SKICKAS från dem med trackingnummer, eller måste man själv logga in på blinx och kolla hela tiden?

Du får ett mail från Borderlinx att paketet skickas sen är det bara att logga in och hämta trackingnummer.

Nu börjar det hända nåt. Efter 5 dagar så skickar Blinx den nu. Har min lur i början av veckan.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2010-07-25 11:40

Chatten är helt värdelös likaså Borderlinx.. Jag menar man behandlar vel ordrar i tur ordning...

Jögge79,

Jag hade inte klagat på Borderlinx alls tills jag läste här i tråden att någon som beställt och även fått sin iphone levererad till Borderlinx Efter mig, då tyckte jag det var orättvist och sa det till chatten, under 24timmar senare var min skickad, jag har dock ingen aning om det ändå hade hänt.

Som du säger, tur och ordning ska det vara, det är otroligt att det inte fungerar på det viset.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2010-07-25 12:06
Ursprungligen av denniswall:

Jögge79,

Jag hade inte klagat på Borderlinx alls tills jag läste här i tråden att någon som beställt och även fått sin iphone levererad till Borderlinx Efter mig, då tyckte jag det var orättvist och sa det till chatten, under 24timmar senare var min skickad, jag har dock ingen aning om det ändå hade hänt.

Som du säger, tur och ordning ska det vara, det är otroligt att det inte fungerar på det viset.

Ja verkligen... jag har ju inte ens fått bekräftelse att dom har tagit emot min telefon, fast det var 5 dagar sedan nu dom fick den till Borderlinx:(

Det kan ju vara att de har lagt över fokusen att få iväg alla de telefoner som de faktiskt har registrerat redan, då är ju det bara bra, för då gör de ju saker i rätt ordning iallafall.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2010-07-25 12:21

Chattade med dom precis... dom jobbar för fullt på att få allt klart, som har kommit in tom 21/7

Från att Apple lämnade min telefon hos borderlinx tills den var reggad och skickad var 5 dygn så det gick ju betydligt snabbare för mig än många andra. Bör få telefonen imorgon!

Beställd: 28/6
Skickad: 14/7
I handen: 26/7 (hoppas jag xD)

Ursprungligen av Ollebro:

Från att Apple lämnade min telefon hos borderlinx tills den var reggad och skickad var 5 dygn så det gick ju betydligt snabbare för mig än många andra. Bör få telefonen imorgon!

Beställd: 28/6
Skickad: 14/7
I handen: 26/7 (hoppas jag xD)

hej tänkte förtydliga ditt:) den skickades från kina 14/7 och kom till b-linx 20/7 o skickades från b-linx 23/7 till dig, o hos dig imorn förmodligen:) right?

Bevaka tråden