Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som har köpt iPhone 4 via Borderlinx i England

Tråden skapades och har fått 1940 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Kristinehamn
  • 2010-07-22 14:55

iPhone 4 Update | Borderlinx blog

Är rätt nöjd med att min är registrerad och betald sen i fredags.

Ursprungligen av pepcid:

iPhone 4 Update | Borderlinx blog

Är rätt nöjd med att min är registrerad och betald sen i fredags.

helvete min telefon ligger bland alla dessa 2000 exemplaren:( inte glad nu:confused:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-22 14:58

"We are conscious of the bad comments we are receiving and we concentrate on processing as fast as we can all your iPhone orders.
In view of this we would like to offer you a voucher towards your next purchase!
All iPhone 4 buyers will receive shortly a mail with a promo code."

Alltså... jag tror inte direkt en rabattkod gång kommer att göra de som väntat 1+ vecka gladare.

borderlinx sida verkar vara nere alf för mig:(

Ursprungligen av cedricth91:

borderlinx sida verkar vara nere alf för mig:(

Funkar för mig.

min är en av de där 2000 stycken de fick den 20de. skit. men ändå. de är 2000 iphones x 30€ = 60 000€ bara den dagen kan man säga, visst de tjänar inte så mycket men säkert en tredjedel. LITE synd att de faktiskt inte går att rappa på lite då.

  • Medlem
  • Mörbylånga
  • 2010-07-22 18:56

Hej. Någon som beställde sin 32gb den 6 juli som fått sin skickad ännu? Jag beställde en bumper med så tänkte kolla om det påverkar. Den ska bli skickad den 27/7 egentligen men tänkte bara kolla eftersom så många redan fått sina skickade tidigare än utlovat

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-22 19:19

Jag är glad att jag redan fått min.

Men vad ska man säga. Tråkigt för de som får vänta. Borderlinx har i år gjort en rätt bra kvartal. Tråkigt för de när Apple släpper simlåset förhoppningsvis nästa år.

//Rob

Ursprungligen av Robo-X:

Jag är glad att jag redan fått min.

Men vad ska man säga. Tråkigt för de som får vänta. Borderlinx har i år gjort en rätt bra kvartal. Tråkigt för de när Apple släpper simlåset förhoppningsvis nästa år.

//Rob

hur länge dröjde det tills du fick din iphone efter att den lämnat Borlinx?hur många timmar tog det?

  • Medlem
  • Varberg
  • 2010-07-22 19:41

Beställde den 20/6.
De kom till borderlinx den 14/7, jag betalade frakten och nu väntar, väntar och väntar jag på att de ska skicka! 8 dagar nu...

Ni som har fått eran Iphone, vilken tid leverade Borderlinx den till er?

Undrar mest pga att jag åker hemmifrån strax innan 10 till jobbet om dagarna och kommer hem på kvällen.
Vore surt att missa att de har varit hemma hos en och försökt leverera. >_<

Senast redigerat 2010-07-22 20:06
  • Medlem
  • Järfälla
  • 2010-07-22 20:00
Ursprungligen av Gascogne:

Ni som har fått eran Iphone, vilken tid leverade Borderlinx den till er?

Undrar mest pga att jag åker hemmifrån strax innan 10 till jobbet om dagarna och kommer hem på kvällen.
Vore surt att missa att de har varit hemma hos en och försökt levera. >_<

Fick min leverans vid tolv, skickades vid tre pa eftermiddagen sa det tog ca 21timmar dorr till dorr.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-22 20:53

Beställde min iPhone 4 den 10 juli och pengarna reserverades omgående. Nu har dock pengarna "släppts" igen och det syns sen 2dgr tillbaka inget om ett iPhone-köp på mitt konto.

På Apples hemsida står det fortfarande "Not yet shipped" med beräknat utskick 2 aug och leverans 9 aug.

Ordern är betalad med ett e-kort om detta nu har någon betydelse.
Är allt i sin ordning?

  • Medlem
  • Varberg
  • 2010-07-22 21:27
Ursprungligen av gmac:

Beställde min iPhone 4 den 10 juli och pengarna reserverades omgående. Nu har dock pengarna "släppts" igen och det syns sen 2dgr tillbaka inget om ett iPhone-köp på mitt konto.

På Apples hemsida står det fortfarande "Not yet shipped" med beräknat utskick 2 aug och leverans 9 aug.

Ordern är betalad med ett e-kort om detta nu har någon betydelse.
Är allt i sin ordning?

Ja, allt i sin ordning. De kommer dra pengarna senare. Tror det har varit så för alla. Se bara till att ha kvar summan på ditt konto.
Det är banken som gör så, de har en maxgräns för hur länge de reserverar pengarna.

när tror ni man kan beställa en gratis bumper? den borde ju levereras i hela världen

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-23 11:51
Ursprungligen av Etta:

Ja, allt i sin ordning. De kommer dra pengarna senare. Tror det har varit så för alla. Se bara till att ha kvar summan på ditt konto.
Det är banken som gör så, de har en maxgräns för hur länge de reserverar pengarna.

Tänkte precis fråga samma som han gjorde, tack för det indrirekta svaret ^^

Ursprungligen av gmac:

Beställde min iPhone 4 den 10 juli och pengarna reserverades omgående. Nu har dock pengarna "släppts" igen och det syns sen 2dgr tillbaka inget om ett iPhone-köp på mitt konto.

På Apples hemsida står det fortfarande "Not yet shipped" med beräknat utskick 2 aug och leverans 9 aug.

Ordern är betalad med ett e-kort om detta nu har någon betydelse.
Är allt i sin ordning?

Blev samma sak för mig , dock hade jag en gräns på 6k på e-kortet och apple reserverade 5.7 k först= endast 300 kr kvar på e kortet när dom släppte den. min är inte skickad en så får se vad som händer

nu får jag tillbaka pengarna för min bumper iallafall!
fick mail från apple alldeles nyss.

Ursprungligen av Ollebro:

nu får jag tillbaka pengarna för min bumper iallafall!
fick mail från apple alldeles nyss.

Bra, då kan vi sätta punkt för den diskussionen.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-22 23:43

Kollade med borderlinx precis, imorgon ska de packa upp det sista leveranserna som kom in den 20. Därefter börjar de med nästa. Min kom in 21 och skulle ta 1-2 dagar. De jobbar även under helgen så senast lördag har jag min registrerad hos blinx. Enligt chatten...

Ursprungligen av dudy03:

Kollade med borderlinx precis, imorgon ska de packa upp det sista leveranserna som kom in den 20. Därefter börjar de med nästa. Min kom in 21 och skulle ta 1-2 dagar. De jobbar även under helgen så senast lördag har jag min registrerad hos blinx. Enligt chatten...

Sen får du vänta minst en vecka på att de ska skicka den också...

Ursprungligen av dudy03:

Kollade med borderlinx precis, imorgon ska de packa upp det sista leveranserna som kom in den 20. Därefter börjar de med nästa. Min kom in 21 och skulle ta 1-2 dagar. De jobbar även under helgen så senast lördag har jag min registrerad hos blinx. Enligt chatten...

fan vad gött! min kom in den 20de, fan min ligger ju uppenbarligen i botten eftersom den inte finns på deras sida ännu. hoppas på mirakel att den skickas på måndag.

Ursprungligen av Ollebro:

fan vad gött! min kom in den 20de, fan min ligger ju uppenbarligen i botten eftersom den inte finns på deras sida ännu. hoppas på mirakel att den skickas på måndag.

Mirakel var ordet:) hoppas också på det, ska nämligen bort lördag nästa vecka så nu får man hålla tummarna o be:) varför underst o sista lasset dom öppnar ska min ligga i:( jälva kuk om den är paj:confused:

  • Medlem
  • Örebro
  • 2010-07-23 02:33

TENFIRE: jag beställde också en 32gb den 6:e juli (ingen bumper dock), beräknad att skickas ut från Apple den 23:e men inget har hänt ännu. Antar att det kommer under dagen.

Ursprungligen av nize:

TENFIRE: jag beställde också en 32gb den 6:e juli (ingen bumper dock), beräknad att skickas ut från Apple den 23:e men inget har hänt ännu. Antar att det kommer under dagen.

Du lär få vänta, jag beställde 2 juli, skulle skickats igår (22/7) men nej, och inte idag heller (23/7)... får man vänta tills på måndag och se vad som händer då. Känns ju inte direkt lovande detta...

Edit: Såg nu att du fått Prepared.. det har inte jag fått. Olyckligt om din lur går före min.

B-linx borde can jobba 24/7 tills de värsta är över! Dom tjännar minst 100kr per paket vilket blir bara på 20/7 leveransen 100x2000 =200000 kr!!!!!!!!!!

Ursprungligen av cedricth91:

B-linx borde can jobba 24/7 tills de värsta är över! Dom tjännar minst 100kr per paket vilket blir bara på 20/7 leveransen 100x2000 =200000 kr!!!!!!!!!!

det kan man tycka faktiskt, undrar hur många timmar de faktiskt jobbar om dagen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-23 09:32

Glömde uppdatera min info om leverans:

A: Beställningsdatum
B: Skickad från Apple
C: Leveransdatum (i handen)

ANVÄNDARE.....A......B......C
EonHip........23/6...07/7...19/7

Just for the record....

  • Medlem
  • Kristinehamn
  • 2010-07-23 10:53

Nu har min äntligen blivit skickad, den kom in till Borderlinx fredag förra veckan så exakt 1 vecka tog det för dom att processa.

Ursprungligen av Ollebro:

det kan man tycka faktiskt, undrar hur många timmar de faktiskt jobbar om dagen.

sluta klaga nu förhelvete

Bevaka tråden