Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi som har köpt iPhone 4 via Borderlinx i England

Tråden skapades och har fått 1940 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-27 15:11
Ursprungligen av Ollebro:

var är den någonstans? känns inte som om den kommer hit idag...

Ring terminalen o hör?

Ska väl inte vara några problem att ändra sin svenska adress som Borderlinx skickar till när den väl har kommit till UK?

gud vad fin den är!
synd att jag misslyckades klippa till mitt simkort dock.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-27 15:44
Ursprungligen av Ollebro:

gud vad fin den är!
synd att jag misslyckades klippa till mitt simkort dock.

Hur lyckades du med det?

Apple har nu dragit pengarna och den skulle "skickats" den 28onde, betyder det att blinx har den då den 28 onde? har fått kvitto på mailen att den e skickad

Shipped to MILTON KEYNES, GB 23 Jul 2010
Estimated Delivery Date (Subject to change) 28 Jul 2010 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 26 Jul 2010

Senast redigerat 2010-07-27 16:03
Ursprungligen av WELiN:

Hur lyckades du med det?

vet inte, har två kort här ena funkar andra inte, de är exakt identiska till utseendet. det kort som funkar har jag dock ingen aning om vad det är för kod till.
vet inte när jag kommer kunna få ett microsim heller då telia är som vanligt sämst.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2010-07-27 16:01

telia

Ursprungligen av Ollebro:

vet inte, har två kort här ena funkar andra inte, de är exakt identiska till utseendet. det kort som funkar har jag dock ingen aning om vad det är för kod till.
vet inte när jag kommer kunna få ett microsim heller då telia är som vanligt sämst.

jag beställde ett microsim från telia kom efter 2dgr på posten,vissa telia butiker ordnar medan du väntar..

Ursprungligen av tsson:

jag beställde ett microsim från telia kom efter 2dgr på posten,vissa telia butiker ordnar medan du väntar..

ringde och beställde ett nu så det blir intressant och se när det dyker upp.
skall försöka hitta ett annat simkort att lösa det med undertiden.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-27 16:46
Ursprungligen av Ollebro:

ringde och beställde ett nu så det blir intressant och se när det dyker upp.
skall försöka hitta ett annat simkort att lösa det med undertiden.

Du ringde och beställde ett nyss och vet inte när det kommer och då är Telia "som vanligt sämst", pajas.

Ursprungligen av zappee:

Du ringde och beställde ett nyss och vet inte när det kommer och då är Telia "som vanligt sämst", pajas.

ja? de har dem inte i de tre butiker jag besökt. helt otroligt att de fortfarande inte försett sina butiker med microsim kort en vecka innan den nya iPhonen kommer.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-07-27 17:18
Ursprungligen av Ollebro:

ja? de har dem inte i de tre butiker jag besökt. helt otroligt att de fortfarande inte försett sina butiker med microsim kort en vecka innan den nya iPhonen kommer.

Dom ska finnas i alla Telias butiker sedan den 15:e juli.

  • Medlem
  • Hjo
  • 2010-07-27 17:24
Ursprungligen av Ollebro:

ja? de har dem inte i de tre butiker jag besökt. helt otroligt att de fortfarande inte försett sina butiker med microsim kort en vecka innan den nya iPhonen kommer.

Jag gick in i Telias lilla butik förra veckan, frågade om de hade microsim hemma, nej svarade de och direkt beställde de en till mig (utan jag behövde säga till), levererades i brev 2 dagar senare. Bra service:$

Ursprungligen av Hjopek:

Jag gick in i Telias lilla butik förra veckan, frågade om de hade microsim hemma, nej svarade de och direkt beställde de en till mig (utan jag behövde säga till), levererades i brev 2 dagar senare. Bra service:$

försökte mig på det igår och de kunde inte beställa hem till mig. vet inte om de inte visste hur man gjorde eller vad. beställa kunde de inte. nu är det ju iallafall påväg ett kort.
får ha den som fin pappersvikt sålänge.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-27 17:10

kul att iphone 4 kommer hit på fredag olåst och billigare. Bra köp man har gjort, sitter fortfarande och väntar på att idioterna från blnx ska regga min !!!

Ursprungligen av dudy03:

kul att iphone 4 kommer hit på fredag olåst och billigare. Bra köp man har gjort, sitter fortfarande och väntar på att idioterna från blnx ska regga min !!!

emh nej? den kmr inte olåst hit å billigare

  • Avstängd
  • International user
  • 2010-07-27 19:07
Ursprungligen av dudy03:

kul att iphone 4 kommer hit på fredag olåst och billigare. Bra köp man har gjort, sitter fortfarande och väntar på att idioterna från blnx ska regga min !!!

Köa på fredag och köp dig en då. Sedan när du får telefonen från Borderlinx så skickar du tillbaka den till Apple och får pengarna tillbaka. Enkelt.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-27 17:22

Sry inte olåst, men utan abonemang och för 5999.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2010-07-27 18:24

Fick mail från Bordelinx nu att de fått min telefon. Kom till dem den 21/7. Synd att man är på semester och inte hemma förrän till helgen.

  • Medlem
  • Haninge
  • 2010-07-27 19:06
Ursprungligen av Mäcen:

Fick mail från Bordelinx nu att de fått min telefon. Kom till dem den 21/7. Synd att man är på semester och inte hemma förrän till helgen.

Ingen fara.. statistiskt sett lär de inte få iväg den innan dess ändå.

fick mitt simkort att funka! underbart!

någon som fått en kod från borderlinx ännu pga iPhone problemen de haft? tänkte vänta tills den kom innan jag skickar efter min bumper.

Mäcen: Vilken tid kom den till dem? Min ska ha kommit fram 10.30, och jag har inte fått något brev ännu.

tråden är lång så jag orkar inte kolla om det redan blivit skrivet. Men beställa gratis bumper går utmärkt

Jag loggade in på mitt amerikanska iTuneskonto, plockade ner appen, loggade ut, öppnade appen, loggade in med samma konto som jag beställde telefonen, beställde bumper... Min bumper skickas 31e aug enligt bekräftelsemailet

EDIT: Kanske ska tillägga att jag beställde till min hemadress och det funkade utmärkt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-28 09:47

Att den har fått ett trackingnummer betyder ju tyvärr inte att den skickats, står fortfarande bara att de fått öfrhandsinformation om paketet, men inte att de har skickats iväg. Så Blinx kanske lyckas hålla på det några dygn till.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-28 10:09

Min blev registrerad precis. Kom till dem 21 kl 10.30 för er som bryr sig

Så då var min Iphone levererad till Borderlinx och nu ska man bara vänta på att den ska bli registrerad av dom..

Senast redigerat 2010-07-28 10:49
Ursprungligen av Gascogne:

Så då var min Iphone levererad till Borderlinx och nu ska man bara vänta på att den ska bli registrerad av dom..

Min ligger i samma försändelse som din! Hoppas Borderlinx har ökat takten lite

Ursprungligen av Gascogne:

Så då var min Iphone levererad till Borderlinx och nu ska man bara vänta på att den ska bli registrerad av dom..

min med!

  • Avstängd
  • International user
  • 2010-07-28 14:31
Ursprungligen av Danandz:

min med!

Och min med. F*n vad skönt!

är de ngn från 21/7 leveransen som inte fått sin vara regiestrad ännu? o är de ngn från en senare som har fått sin regad?

Ursprungligen av Mattias L:

Och min med. F*n vad skönt!

Nu äre bara vänta typ 5-7 dagar på att dom skall regga paketet?

Bevaka tråden